2011. december 29., csütörtök

10. fejezet - "Vizesfejű"

Sziasztok! :)
Remélem, mindenki ki tudta magát pihenni már a karácsonyi nyüzsgésből. ;)
A fejezetet kicsit előbb szerettem volna hozni, de lustaságom határtalan, ezért elnézést is kérek, még ígérem, hogy lesz egy fejezet decemberben, ami mondhatni egy szakasz lezárása lesz. A blogra felkerült egy újabb szereplő és egy újabb modul, melynek címe „Amabel kedvencei”.
Az előző fejezethez válaszoltam már, ha gondoljátok, nézzétek meg, és nagyon szépen köszönöm, hogy írtatok! :))
A fejezetet négy embernek ajánlanám, Mirjamnak, Vanity-nak és a két Kingámnak, remélem, tudjátok, hogy miért. ;)
Jó olvasást kívánok minden kedves Olvasómnak! :)
Kisses&Hugs♥, adadel

"Vizesfejű"

Félek, sőt rettegek, vajon milyen ruhát vetet fel velem Zachie? Az évek folyamán megtanultam azt, hogy ha bármilyen fajta öltözékről van szó, nem szabad rá hagyatkoznom, mert mindig valamilyen kihívó darabot akar rám aggatni, egyszer sem az lett, amit szeretett volna, de szerintem most sem lesz másképp, remélem, azért nem csak az az egy ruha lesz az üzletben.

-          Gyere már, ne félj, nem fog senki sem megzabálni, vagyis most még nem, majd lehet, hogy akkor igen, ha felvetted a ruhát – nézett hátra rám, mert egy-két lépéssel le voltam maradva. Amint kimondta ezt a mondatot, én teljesen lecövekeltem, mi az, hogy… miért választ nekem mindig olyan ruhát, ami felkelti az emberekben a fantáziát?
-          Nem lehetne inkább az, hogy én válasszam ki? – fordultam meg, és szememmel egy másik ruhaboltot kerestem.
-          Még nem is láttad! – jött oda hozzám, megragadta a karom és maga után húzott – Addig ne vonj le semmilyen véleményt, amíg nem láttad a saját szemeddel! – teljesen felesleges megnéznem, hiszen biztos vagyok abban, hogy nem fog tetszeni, de legyen, nézzük meg.
-          Oké.

Felmentünk a nem is tudom hányadik emeletre, mert elterelte a figyelmemet minden kis apróság, egy ruha jobbra, egy cipő balra, ékszerek a harmadik irányban, szóval minden, de nem volt sok időm nézelődni, mert Zach szerint sietnünk kell, mondja az, aki sokkal később kelt fel, mint kellett volna. Elértünk ahhoz a bolthoz, ami vagy egy gyönyörű ruhát tud ma adni nekem, vagy egy túlságosan feltűnőt, ha az utóbbi lesz, biztos, hogy nem veszem meg. Vajon milyen színű lesz, milyen lesz a szabása, meddig fog érni, rövid vagy hosszú lesz? Nem sokára kiderül, hiszen Zach már az eladónővel beszél, és a lány amint megtudta, hogy miért jöttünk, eltűnt pár percre.

-          Zach, nagyon remélem, hogy valami egyszerű, és nem pedig túlcsicsázott ruhát választottál, és talán a legfontosabb, hogy nem vagyok hajlandó olyat felvenni, ami túl sokat enged láttatni a szemnek – fontam össze karjaimat magam előtt.
-          Nyugalom, biztos vagyok abban, hogy tetszeni fog – járkált a szebbnél szebb ruhák között – Na látod, a hölgy már meg is hozta – az a hölgy, biztos vagyok abban, hogy nem több húsz évesnél, és az sem kizárt, hogy Zachre szemet vetett. Csinos a lány, de nem néznének ki jól egymás mellett, de Zachez szerintem tökéletesen illik Katelin, Delia azt mondta, hogy nagyon gyorsan kisajátította a kisebb-nagyobb praktikákat, nagyszerű vezetőt találtunk a pompon csapathoz.
-          Már csak egy aprócska probléma van – néztem a srác szemébe, de ha jól látom, nem esett le neki.
-          Mi lenne az?
-          Szerinted? Látom a ruhát? Nem, mert benne van egy ruhavédő zsákban – mondjak véleményt arról? Kész lökött ez a gyerek. Fújtam ki a levegőt hangosan.
-          Upsz, bocsi – ezzel megfogta és lehúzta a cipzárt. Én eközben végigfutattam szememet az egész üzletben, nem ez volt az első, hogy itt járok. Rengeteg gyönyörű alkalmi és/vagy koktélruha megtalálható temérdek sok színben, ezért is szeretek ide jönni, mert abban biztos lehetek, hogy megtalálom a megfelelőt. Ha Zach nem jót választott, akkor én fogok itt keresgélni egy kicsit – Amabel, most már megnézheted – térített ki a nézelődésből. Amint megláttam a ruhát, elakadt a lélegzetem egy pillanatra, ez valami mesés, ezt Zach választotta? El sem tudom hinni.
-          Ez… ez… - Zach felnevetett, nem csodálkozom rajta, hiszen biztos vicces látványt nyújthatok.
-          Nagyon szívesen, most pedig menj és próbáld fel! – adta kezembe és eltámogatott a próbafülkéig. Ez majdnem, hogy lehetetlen, tudtam, hogy jó ízlése van néha, de hogy ennyire? Lassacskán felébredtem a kábulatomból, és magamra húztam a ruhát. Nem szeretnék egoistának hangzani, de azt hiszem, hogy ennél jobban már nem is állhatna semmi sem. Nem szeretném még egy ideig megmutatni senkinek sem, majd legyen este meglepetés, tudom, hogy Zach már látta ezt a majdnem csodát, de rajtam még nem. Kevés olyan ruha van, amire azt mondom, hogy megfelelő, mert bárki, bármit mond, én nem vagyok se modell, se bámulatos énekes és/vagy színésznő, egy átlagos ember vagyok, aki nem tökéletes, és tudom, hogy nem vagyok az.
-          Köszönöm, ez tényleg nagyon szép, ennél jobbat én sem találhattam volna – mosolyogtam Zachie-re.

Kifizettem a ruhát, igazából Zach erősködött, hogy majd ő elintézi, de nem engedtem a huszonegyből. A lány, akitől megkaptam, eléggé gonoszan nézett rám, nem tudom, mi baja lehet a mai fiatalságnak. Nem tudom, hova tűnt el Zachie, de nem találtam sem a boltban, sem pedig az előtt, néha olyan, mint egy kis óvodás, aki még az anyukája mellett is el tud veszni. Leültem egy padra, hátha véletlenül morzsákat szórt maga után, és visszatalál. Sejtésem beigazolódott és egy jó húsz perc múlva – lehet, hogy volt az több is - meg is jelent két szatyorral a kezében, nem tudom, hogy mik lehettek benne, de nem is kérdeztem, úgysem árulná el, és vagy valami nagyon jó dolgot rejtenek azok a táskák, vagy nem, de bízom abban, hogy az előbbi megállapításom a jó. Amint visszaért, elindultunk haza, végre hat hét után betehetem a lábam a saját házunkba. Nem tartott sokáig, amíg megérkeztünk úti célunkhoz, hiszen ez a legközelebbi bevásárlóközpont hozzánk. Amikor már csak pár házzal voltunk arrébb, láttuk, hogy kettő-három kisebb teherautó parkol előttünk. Valószínűleg a parti szervezők és azok az emberek, akik segítenek szüleimnek átalakítani a házat ehhez a rendezvényhez. Kíváncsi vagyok, hogyan bírták apuék ezt az egész szervezősdi lázat anyu irányából, mert ilyenkor tényleg szabadjára engedi a pokol kapuját. Ilyenkor legalább százfelé figyel, komolyan mondom, ezekben a napokban még nálam is idegesítőbb, pedig én sem vagyok százas a sztárjaimmal.

-          Felkészültél? – kérdezte Zach nevetve.
-          Fel ám’ jöhet a rémálom, majd az ezt követő álom – kacsintottam rá.
-          Akkor gyere, menjünk – szállt ki az autóból – a ruhát nyugodtan itt hagyhatod, szerintem minket is be fognak majd, hogy segítsünk.
-          Meg hiszem azt, menj csak, én még telefonálok egyet, amíg nyugtom van – mosolyogtam rá.
-          Oké, de siess! – elindult a házba.

A ruha üzletben elültettem egy bogarat a fülembe, miszerint Katelin tökéletesen illene Zachez, vajon ezek ketten is úgy gondolják? Ki kellene derítenem. Nem szeretném, ha Zachie egyedül érezné magát, amikor én Stockholmban vagyok, kell valaki mellé, akivel jól el van, és azt hiszem, hogy Jas most nem elég ehhez, nem tud teljesen rá figyelni, hiszen neki ott van még mindig Daisy, ami elég nagy szó, nem gondoltam volna, hogy ez ilyen sokáig fog tartani, de az biztos, hogy nagyon örülök neki. Mivel hogy én nem tudom a lány telefonszámát, ezért legjobb barátnőm segítségét kell kérnem, és bízom benne, hogy ő is jó ötletnek tartja. Megkerestem a számát, és megnyomtam a hívás gombot, D a második csöngésre felvette…

-          Szia, Te Világutazó! Itthon vagy már? – hadarta, azt hiszem, hogy ha izgatott, mindig ilyen.
-          Szia, Delia! Hajnalban érkeztem.
-          Olyan későn? Azt hittem, hogy kora estefelé jössz – hangjában éreztem a meglepődést.
-          Én is abban a hitben voltam még tegnap ilyenkor, de a repülőtéren rá kellett jönnöm, hogy egy kicsit késik a gépem. Na, de térjünk a lényegre!
-          Ne is mondd, tudom, hogy mire készülsz!
-          Honnét tudod? – kérdeztem meglepődve, hiszen még csak én is most találtam ki.
-          Ismerlek, és már akkor rájöttem erre, amikor még itthon voltál – mondta egyszerűen – előkészítettem a terepet, Kat is ott lesz, és ruhát is szereztem neki, ami pedig a legfontosabb, hogy tetszik neki Zach.
-          Ohh… igen? Köszönöm, akkor most megyek is, mert ha jól gondolom, a srácokra rá fér egy kis erősítés. Este találkozunk, szia! – megvártam, amíg elköszön és letettem.

Amint átléptem bejárati ajtónk küszöbét, szembe találtam magam a nyüzsgéssel, mintha nem is a házunkba léptem volna, hanem valami olyan helyre, ahol soha nem áll meg az élet. Tettem pár lépést, és Flower majdnem ledöntött a lábamról.

-          Zach azt mondta, hogy nem érkezett meg a géped – nézett hugicám az említettre.
-          Te pedig hittél neki? – kérdeztem nevetve – Nagyon jól tudod, hogy imád lódítani.
-          Ez igaz – rövidke kis beszélgetésünk alatt megérkezett hozzánk apu is, mindenki annyira megölelgetett, hogy alig kaptam már levegőt.
-          Milyen volt magyar földön? – kérdezte Apu.
-          Majd mindent elmesélek, de ahhoz most szerintem nagy a felfordulás – néztem körül.
-          Igazad van – nevetett fel, mindenki visszatért ahhoz, amit éppen csinált belépésem előtt.

Végig mentem a ház azon részén, amit pár óra múlva el fogják árasztani az emberek, akik az évente megszervezett nyári bálunkra jönnek. Imádom az ilyen összejöveteleket, hiszen alkalmunk van arra, hogy olyanokkal is beszélgessünk, akikkel nem tudunk a zsúfolt hétköznapokban. A földszint teljesen olyan volt, mintha egy mesebeli terembe lépnék be. A színek és virágok harmonizáltak egymással. Minden a lila és fehér összeállításban pompázott, a függönyök, amik szépen el voltak kötve a nagy ablakok oldalához, hogy ki-be lehessen látni. Az asztalokat eltakaró abroszok is abban a számomra kedves színben pompáztak, a lilában, amit még szebbé tett a fehér. Volt ülőhelyes asztal is, és állóhelyes is, ezek mind-mind szétszórtan helyezkedtek el, a teraszon és a nappaliban is szoktak lenni, ezek már szépen fel voltak díszítve, mindegyiken gyönyörű rózsa-liliom-orchidea csokrok voltak. Az egész házban érezni lehetett a friss virágok émelyítően varázslatos illatát. Bármerre néztem, láthattam őket, a lépcsőkön, a korláton végig futtatva, a fal mellett elhelyezett vázákban, az asztalokon, és még igaz, hogy nem voltam kint a ház mögött, de gondolom, hogy ott még több van, mint idebent. Imádom ezt az összeállítást, már sokszor mondtam, hogy legyen ilyen, de eddig mindig leszavaztak, mert szerintük vannak szebb színek is, hm… szerintem ezeknél az árnyalatoknál nincs szebb, és ezzel már csak a piros tud harcba szállni. Úgy döntöttem, hogy megkeresem drága Anyukámat, és megkérdezem, hogy milyen feladatot szánt nekem. Amint rátaláltam kint a teraszon, éppen adta az utasításokat, hogy hova kell helyezniük az embereknek a fogadáshoz szükséges tárgyakat, és amint kicsit, tényleg, csak pár méterrel néztem távolabb, lesokkoltam, mert a medencénk a kétszeresére nőtt, eddig sem volt kicsi, de most szinte átfogta az egész ház mögötti részt. Sohasem értettem, hogy minek nekünk, hiszen itt van az óceán pár méterre, de az viszont igaz, hogy amikor esténként nem tudok elaludni, jó dolog, mert ebben legalább nem visznek el a hullámok, ha arra adom a fejem, hogy úszom egyet. Most a medencét végig körberakták mécsesekkel, hogy este majd szép látványt nyújtsanak. Az ámulatba esésem tartott még pár percig, és amikor sikerült feleszmélnem, odamentem Anyumhoz.

-          Szia, Anya! – köszöntem neki, rám nézett és elmosolyodott.
-          Szia, Ama! – ölelt meg – Minden rendben, jól vagy? Milyen volt a nyaralás?
-          Majd mindent elmesélek, de most inkább azt mond, hogy miben segíthetek – néztem körül, hátha találok valami olyan feladatot, ami még rám vár.
-          Szerintem már nincs olyan, ami még nem lett kiosztva, de szerintem menj a srácokhoz, talán tudsz nekik segíteni.
-          Rendben, akkor megyek is és felkutatom őket – indultam a fiúk keresésére a házban.

Voltam mindenhol, de sehol senki, vagyis azok, akiket kerestem nem találtam. Csak nem bujkálnak? Simán kinézem belőlük. Elindultam felfelé, hátha beléjük botlok. Egyszer csak hangokat hallok kiszűrődni a Tv szobából, megpróbáltam benyitni, de kulcsra volt zárva…

-          Jason, Zach, tudom, hogy itt vagytok, engedjetek be! – szóltam be nekik, hallottam, hogy valamelyikük közeledik az ajtóhoz, és ki volt az? Flower.
-          Hát te? – kérdeztem meglepetten – És te? – ez pedig már sokkolt, Jason, Zachie, Apum és Flower is itt volt. Mindenesetre kiderült az, hogy minden rájuk bízott feladatot megcsináltak és most már bujkálnak, hogy mást nehogy meg kelljen csinálniuk. Ezt a lusta bagázst.

Miből állt a délutánunk? A semmiből, mi fent tartózkodtunk, filmeket néztünk és Monopolyztunk, nem csináltunk semmi normálisat, egyszer le lettem küldve, mert éhesek voltak, úgy mentem le a konyhába, mintha kém lennék, mondhatom, elég szórakoztató volt, és szerencsémre nem is buktam le. Nem tudom, hogy kerestek-e már minket a nap folyamán, de az biztos, hogy csak Anya bukkant ránk…

-          Oké Gyerekek és Joseph, tudom, hogy mindenki itt van, ideje lenne elkezdeni készülődni – szólt be Anyu hat-hét óra környékén.

Most pedig nagy valószínűséggel mindenki a saját szobájában volt – kivéve Zach, aki Jason mellé szegődött-, hogy elkészüljön. Már felvettem a ruhát, és a cipőim között keresgéltem egy megfelelő után. De nem találtam, hiába túrom fel az egész ruhatáramat, akkor sem fogok találni, mert nem hordok annyit, hogy mindenhez legyen egy legalább. Már feladtam és azon voltam, hogy mezítláb megyek le, de meghallottam, hogy valaki kopogtat az ajtómon, Zach volt az.

-          Van egy kis problémám – húztam be az ajtón – nincs a ruhámhoz megfelelő cipő – márt végig tetőtől-talpig.
-          Csinos, nagyon csinos – bólintott elismerően -, na de én hoztam neked valamit – adta kezembe az egyik szatyrot, ami a kezében volt. Kivettem a tartalmát.
-          Ezt ugye, nem gondoltad komolyan? – kérdeztem, és a hang a mi kijött belőlem, mintha nem is az enyém lett volna.
-          Miért ne? – kérdezte meglepődést tettetve.
-          Talán azért, mert ha teszek egyetlen egy lépést, mindjárt a földön kötnék ki?
-          Nyugalom, ott leszek melletted, nem hagyom, hogy eless – ja persze, még le is kameráznád, hogy eltehesd az utókornak.
-          Ez igazán kedves tőled – vetettem oda foghegyről, miközben próbáltam farkasszemet nézni a lehetséges halálommal.
-          Tudom – ránéztem szúrósan – vedd fel, aztán tegyél pár lépést – így is tettem, nem mondom, hogy nem szép a cipő, mert akkor hazudnék, de nem nekem tervezték. Nagyon nehezen tudtam benne lépkedni – Látod, megy ez neked – kacsintott rám – bárcsak menne, a mai nap folyamán biztos vagyok abban, hogy az orromra bukom legalább egyszer – Tessék, ezeket vedd fel – adott a kezembe egy nagy ékszerdobozt, ami tartalmazott egy fülbevalót, nyakláncot, karkötőt és gyűrűt is egyaránt. Gyönyörűek voltak.
-          Tudod Zachie, ékszereket előbb találtam volna a szobámban, mint cipőt, de nagyon szépen köszönöm, ezek meseszépek – mosolyogtam rá.
-          Majd lent találkozunk – magamra hagyott, hogy nyugodtan befejezhessem a készülődést.

A cipővel még mindig nem jövök ki jól, van egy olyan érzésem, hogy ma az fogja a vesztemet okozni, de remélem, hogy rosszul gondolom. A hajamat már megcsináltam, begöndörítettem, majd egy laza copfban felkötöttem, majd felcsatoltam. A sminkkel viszont nehezebb dolgom van, milyen legyen, talán alkalmazkodjak a környezethez, és legyen lila? Igen, azt hiszem, hogy az tökéletes lesz, ehhez pedig egy kis pirosítót is rakok, és az elmaradhatatlan szájfényt, amit nem kell túlzásba vinni, most is egy szép barack színűt kentem fel. Amikor késznek nyilvánítottam magam, elindultam lefelé, hogy köszönthessem az újonnan érkezőeket. Ilyenkor összesen harmincan-ötvenen szoktunk összejönni, még szerencse, hogy nagy a földszintünk és a terasz sem mondható kicsinek. Jó páran megérkeztek már, közöttük Delia és Ben is. Odamentem hozzájuk, sikerült meglepetésszerűen lecsapnom, mert háttal álltak nekem. D-t hátulról jó szorosan megöleltem, igazából a szemét szerettem volna befogni, de mivel hogy biztos, hogy nem tetszene neki az a műveletem a sminkje miatt, inkább mégis az ölelést választottam. Nem tudom, hogy miért nem vett észre, pedig nem mondható az, hogy halkan közelítettem meg őket, igaz, hogy Jas-nek és Zachie-nek intettem, hogy ne szóljanak, de furcsa, annak azért örülök, hogy meglepődött.

-          Ama, megijesztettél – fordult meg és megölelt, ennyit még nem ölelkeztem, mint amennyit ma.
-          Nagyon csinos vagy! – a ruha színe nagyon kellemes, vidám, és tetszett az az uszályféleség is.
-          Te is, Zach csodás ruhát választott – kacsintott az említettre.
-          Most kivételesen igen – mosolyogtam el magam, miközben visszagondoltam a tavalyi ruhára, amit a srác választott.
-          Hé, mi az, hogy most kivételesen? – hangjában bujkált a nevetés, de próbált komoly maradni – Mindig is eszméletlenül szép ruhákat választok, csak éppen te nem veszed fel őket – ebben a mondatban már éreztem azt, hogy tényleg komolyan gondolja.

Miből szokott állni az ilyen összejövetel? Semmi lényegesből, beszélgetünk, eszünk, és megint beszélgetünk. Most sem történt másképp, elfoglaltuk a helyünket, ami kint volt a teraszon és társalogtunk az ételek felszolgálása előtt, alatt és után is, a szünetekben nem csak az asztaltársasággal, hanem mindenkivel, akivel éppen találkoztunk. Nem nagyon figyeltem már oda, mert vártam, hogy Kat megjelenjen, de eléggé sokáig tartott neki. A pincérek már készültek összeszedni a tányérokat és tálakat, mert vége volt az étkezésnek, amikor megláttam a szép kék ruhájában, még nem ért ki a házból, ezért gyorsan elé siettem. Nem kellett volna nagyon kapkodnom, hiszen nem tévedt volna el, mindenesetre megindultam, de nem számoltam a cipőmmel és a medencével. Tettem pár lépést, próbáltam a medencétől távol menni, de nem sikerült, mert egy srác banda kiszorított a széléhez, pont mögöttük szerettem volna elmenni, amikor a lában úgy döntött, hogy felmondja a szolgálatot és inkább összecsuklik, mint továbbmenjen, ezért történt az, hogy egy másodperc leforgása alatt belezuhantam az új medencénkbe. Mondhatom, elég meglepetten ért, becsapódáskor nyeltem vizet, nem is keveset, nagyon rossz érzés volt, ilyenkor tudom csak átkozni a vizet, a medencét, a cipőmet és magamat, hogy nem tudok benne járni. Remek, adtam még egy lehetőséget arra, hogy mindenki rajtam nevethessen. Bízom abban, hogy csak pár ember hallotta meg azt, hogy megint hoztam a formámat. Nehezemre esett felmenni a víz felszínére, mert ott, a vízben nem láttam a nevető arcokat, és az valahogy mégiscsak jobb, mintha mindenki rajtad legeltetné a szemét és közben alig kapna levegőt, mert nem bírja visszafojtani a nevetését. Amikor feljöttem és vettem egy mély levegőszippantást, bebizonyosodott az, amit elképzeltem. Mindenki a medence szélénél, vagy ijedten néztek, vagy pedig már a földön fetrengtek a nevetéstől. Azt hiszem, hogy ez az esésem felér Zachie deszkáról valójával.

-          Valaki… most… gyorsan… rakjátok be attól a Saade gyerektől a Huvu… Huvu… Huvu valamit – kiáltott nevetve legjobb barátom.
 -          Köszi Zachie – néztem rá mérgesen, de ő is ugyan úgy rám, mert Zachie-t mondtam, nem érdekel, ne nevessen, és akkor nem mondom azt neki – amúgy az Huvudvätare – mondtam, miközben elkezdtem kiúszni a medence szélére, hogy valaki segítségével kimászhassak. Egytől egyig mindenki azt nézte, hogy mit csinálok, ha nem lettem volna dühös, akkor biztos, hogy elsüllyedek a szégyentől. Most viszont ha már vizes lettem, és már mindenképpen nevetnek rajtam, ne csak én legyek a nevetségük tárgya.
-          Zach, nagyon örülnék, ha segítenél kimászni – nyújtottam a kezem. Most aztán rendesen megkevertem a kártyákat. Így hogyan fogom tudni összehozni őket?
-          Természetesen Amabel – próbálta visszafojtani a nevetését, de nem nagyon sikerült neki. Kezdett besötétedni, és már nem nagyon láthatták, hogy mit csinálok a lábammal, kitámasztottam magam, és arra vártam, hogy Zachie megfogja a kezem és beleránthassam a vízbe őt is. Szerencsémre, azt nem tudták felvenni videóra, amikor én beleestem, de most már látom, hogy több embernél is forog a kamera. Végre csillapodott a hangulata és megfogta a kezem, résen voltam és azonnal berántottam a vízbe. Na most nevess Zachary Larson. Most, még ha lehetséges, jobban nevetett mindenki, mint nálam. Most már a lányok is rákezdtek, Delia és Daisy sem fojtották vissza. Katelin is ott volt a tömegben, ha jól láttam, ő sem fogta vissza magát.
-          Amabel Maynet, ezt nagyon megbánod! – nézett rám villámló tekintettel, jujujj, most kezdjek el félni?
-          Zach… maradj… ahol… vagy – alig bírtam elmondani azt a mondatot, mert a tüdőm nem bírta egyszerre a beszédet és a nevetést.
-          Gyerekek, elég volt – néztek ránk a szüleink, de csak az anyukák, apuink dőltek a nevetéstől.

Kimásztunk mind a ketten a vízből, próbáltam sietni, hogy Zachie még véletlenül se tudjon elkapni, sikerrel jártam, nem görbült meg egy hajszálam se, amíg elértem a szobámba. Út közben próbáltam mutogatással Deliának elmondani, hogy csináljon valamit Katelin és Zach ügyével, vette az adást, és szerintem mindent elkövet, hogy sikerüljön a tervem. Úgy döntöttem, hogy már nem megyek le, csak az ablakomból figyelem az eseményeket, de nem bírtam sokáig, fáradt voltam még mindig a repülő úttól és elaludtam, kedvenceimmel álmodtam, mint mindig általában.


7 megjegyzés:

  1. Szia Adél!

    Hááát ez... :D először is, olyan kíváncsi voltam a ruhára, hogy habzsoltam a mondatokat, hogy végre naaaa? valami leírás?, de nem volt, úgyhogy muszáj voltam lejjebb görgetni, hogy meglássam, nem okozott csalódást! ;)
    Mindenki ruhája meseszép, Zach pedig úúú, annyira aranyos, a cípő, az ékszerek... aztán a vége.. :D
    A készülődésnél annyira gyanús volt mindenki, azt hittem készülnek valamire, aztán mégsem, de oda se neki, képesek voltak kihúzni magukat a munka alól... ejnye. :D
    Na, de a kedvenc részem... Először is, nekem nem tetszett Ama ötlete azt fejtegetve, hogy kell nekünk Kat. Nem kell, most még Zachnek sem kell, meg elintézik maguk között, ha Amabel elutazik, ha kell megtalálják egymást, most viszont még Zach-Amabel kapcsolatot akarok, méga ha barátként is, de együtt vannak, és hülyék. :D
    Istenem, csak Amabel lehet annyira béna, hogy beleesik abban a ruhában a medencébe... de komolyan, hogy hogyan lehetséges? Nincs ennyire béna nő még egy, az én arcom is biztosan égett volna. :D Amikor Zach megszólalt az Erices poénjával, én felnevettem. :D
    Nagyon ritka, hogy elmosolyodom, vagy nevetek egy történeten, de most, komolyan mondom, hogy áh, az nagyon nagy volt, jót nevettem. :D
    Amabel meg elmegy aludni... kemény. :D
    Jaaj, hát ez nagyon nagy rész volt, komolyan a vége, imádtam! :D Lehet, hogy ez most a kedvenc fejezetem eddig. :D Dobtam az előzőt. :D
    Csókollak! :)))))
    Előre is Boldog Új Évet, itt is! :D

    VálaszTörlés
  2. Sziia! :)
    Eszméletlen fejezet volt, imádtam!! :) Zachnek jobb az ízlése, mint gondoltam volna, tényleg gyönyörű ez a ruha *.*
    De sunyi a Maynet család, mindenki kibújik a munka alól.. chh. :D
    Huvudvatare.. ehjj, de imádom ezt a számot, és most meg pontosan illik a sztorihoz. :D Am jól tette, hogy berántotta Zachet a vízbe, megérdemelte, hiszen ha úgy nézzük, Amabel "balesete" az ő hibája, szóval... és nem is volt mellette. >.<
    Vajon mi lesz Katelinnel? Össze fog jönni Zachel? Én mondjuk szurkolok nekik, és akkor Amabelnek marad Eric... bár tőled ezt sosem tudni... :)
    Naaaagyon várom a következő fejezetet, légyszi' siess vele!!!! *aranyos kiskutyaszemek* *.*
    Ezer meg ezer csóóók: Sziszaa <333

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon jó lett!
    Nem csodálom, hogy Ama beleesett a medencébe. Én abban a cipőben egy lépést nem tudnék tenni esés nélkül. :D
    Nagyon jól néz ki a ruha, Zach jól választott. És nagyon kedves volt tőle a cipő (még ha ilyen viselhetetlen is:P) és az ékszerek. :P
    Kíváncsi vagyok a folytatásra!
    Várom a következő fejezetet!
    Üdv
    Zoey

    VálaszTörlés
  4. Sya!:)
    Az egész történetet imádom!!!!!:DD
    Remélem nemsokára meg lesz a nagy találkozás Ericcel:)Már nagyon várom:)
    Várom a következő fejezetet!:)
    Puszi:)

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Jaj, azt hiszem, egyre inkább megkedvelteted velem Zach-et, pedig tudod, hogy kezdetben nem rajongtam érte, de most a ruha, meg a cipő és az ékszerek, meg hát az egész viselkedése... Hm, kezdi egyre jobban belopni magát a szívembe :) Imádom az Amabel-lel való közös jeleneteiket, mert abból mindig valami jó sül ki. Ez a Huvudvätare-s dolog, nagyon ott volt! És ez már a második videó amiért hálás vagyok neked! Szóval köszönöm-köszönöm!!! Egyre csak azt kérdezem magamtól, hogy-hogy én ezt eddig nem láttam? De nem baj, ami késik nem múlik, haláli volt! Azt nem csodálom, hogy beleesett a medencébe Ama, mert ha már magas sarkú és medence, akkor kell lennie valami ilyesminek. Zach azt viszont megérdemelte, hogy őt is megfürdette Ama! De ez a család, kis sunyik, senki sem akar dolgozni :)El kell még mondanom, hogy gyönyörű ruhákat választotál!
    Kíváncsi vagyok, hogy miképpen halad tovább a történet, és hogyan is bukkan fel Eric. Epedve várom a folytatást!!!
    Boldog Új Évet Kívánok én is, találkozzuk 2012-ben is! :)

    Ölel,
    FantasyGirl

    VálaszTörlés
  6. Szia, Kinga! :)
    A ruhával kapcsolatban megbeszéltük, hogy gonosz voltam, sajnálom, legközelebb megpróbálok majd normális leírást adni, hogy fékezzem kíváncsiságod… vagy nem. :D Két napot töltöttem a ruhák kiválasztásával, és még segítségem is volt, szóval, örülök, hogy tetszettek a ruhák. :)) Zach aranyos, úgy ahogy van, nem véletlenül Ő a legjobb barátja Amabelnek. Azt hiszem megtaláltad a legmegfelelőbb szót rájuk, a hülyék, a semmit tudnak veszekedni, de mintha valami óriás dolog lenne, erre majd rájövünk a következő fejezetnél. ;) Kat-ről úgy érzem, még nem érdemes beszélnem, majd talán idővel, de most még nem. :D Azt nem mondhatod, hogy nem volt jó, hogy beleesett, mert igen is vicces volt, Amabel béna, a ruha elázott, mi meg nevettünk egy jót, majdnem mindenki jól járt. :D Köszönöm szépen, ez nagyon jól esik, szeretem, ha az emberek nevetnek, az a legjobb dolog mindenben, a vidámság, ezért lehetséges, hogy egy kicsit túlzásba is esek a vicces jelenetekkel, de ameddig nincs ezzel bajotok, addig csinálom. :D Szegény kifáradt, nem elég hogy több mint tíz órát repült, nem a saját ágyában aludt és még a medencébe is beleesett, kellett neki a pihenés. :D Köszönöm, hogy írtál kommentet, és természetesen a levélért is nagyon hálás vagyok! :))) BUÉK! :D Kisses&Hugs♥


    Szia, Sziszaa! :)
    Imádlak, hogy imádod! *-* Most vegyem úgy, hogy meg vagyok dicsérve a ruhaválasztásnál? :P Nekem is nagyon tetszik a ruha, egyszerűen káprázatos. :) Tudod, ki szereti a felhajtást, és a mozgolódást, na meg a feladatokat, inkább pihennek. :D Amabel béna néha, nagyon sokszor, szóval szerintem lesznek még ilyen apróbb balesetek, még ha nem is a medencébe. Zach nem volt mellette, de meg is kapta a büntetését. :D Az idő folyamán minden ki fog derülni, de ha lesz is valami Zach és Katelin között, mi csak a töredékét fogjuk látni, hiszen mi Stockholmban leszünk már akkor. Köszönöm szépen, hogy kinézed belőlem, hogy gonosz vagyok. :D Igazából van egy tervem, hogy mi lesz, de a fejezet megírása közben mindig eszembe jut egy – szerintem – jobb ötlet, és még sem úgy lesz, ahogy terveztem. :) Siettem a fejezettel, és ez az én szilveszteri ajándékom Nektek. ;) BUÉK! :D Kisses&Hugs♥


    Szia, Zoey! :)
    Köszönöm! *-* Kinek a hibája az az esés, azt hiszem, tudnánk ezen veszekedni. :D Amabel szerencsétlen, a cipő magas, Zach meg gonosz. :) Ha Amabel tud járni a cipőben nem esett volna bele. Ha nem az a cipő lett volna, megúszta volna szárazon. Ha Zach pedig nem adott volna rá olyan cipő, vagy mellette van, nem jár pórul. :D Zach aranyos, kedves, csupa jó tulajdonság, ezért szeretjük. :D Meghoztam Nektek a folytatást, remélem, nem lett nagyon rossz… BUÉK! :D Kisses&Hugs♥

    VálaszTörlés
  7. Szia, Jessica! :)
    Köszönöm, hogy írtál! Jó új arcokat is látni. :) Nagyon örülök, hogy tetszik a történetem, rettentően jó érzés. :) A nagy találkozás időpontja és történése már meg van a fejemben, csak még azt nem tudom, hogy hány fejezettel arrébb lesz, de szerintem már nincs sok idő hátra. ;) A következő fejezet pár percen belül felkerül. ;) BUÉK! :D Kisses&Hugs♥


    Szia, FantasyGirl! :)
    Örülök, hogy most már mondhatni, jóban vagy Zachkel. Úgy látszik, hogy sikerrel jártam, Ő egy kedves, aranyos emberke, aki néha tud nagyon lökött is lenni, de imádnivaló. :))) Arra, hogy „jó sül ki” azt gondolod, hogy vicces? Mert akkor igazad van, nekünk biztos, hogy az, de nekik hm… gonosz vagyok azt hiszem. :$ Majd legközelebb megpróbálom megvédeni őket, de lehet, hogy nem fog menni, majd kiderül. ;) Nagyon szívesen mind a kettő videót, bízom abban, hogy jövőre is szolgálhatok Neked még ilyenekkel. :) Azt hiszem, hogy ezt minden Saadeistának kell látnia, mert iszonyatosan jó, aranyos benne Eric és még a dal sem rossz. :D Imádom Őket, tényleg, örülök annak, hogy elkezdtem írni, mert jó érzés, meg a visszajelzések, hogy tetszik Nektek, köszönöm szépen! *-* A medence, Zach, Amabel, a család, mindenki vicces, vagyis remélem, hogy azok voltak. :) Köszönöm, a ruhákkal kapcsolatban, próbáltam mindenkihez a legjobban kiválasztani. :) A történet Svédországban halad tovább, hogy hogyan és miképp, majd kiderül a folytatásokban. :D Azt már tudom, hogy hol és mikor találkozunk Erickel, de azt még pontosan nem tudom, hogy melyik fejezetben, de nem is olyan sokára, az is el fog érkezni. :) BUÉK! :D Kisses&Hugs♥

    VálaszTörlés