2012. augusztus 21., kedd

30. fejezet - The Paintball Game

Sziasztok! :)
Elérkeztünk a 30. fejezethez! :)
Az előző fejezet alatt válaszoltam a komikra! ;)
Nagyon szépen köszönök minden egyes kommentárt, és a "Tetszik" gomb lenyomását is! :)
Vanity-nak nagyon szépen köszönöm a fejlécet! :))
Ezt a fejezetet pedig Jenninek ajánlanám... BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT DRÁGA! 
Jó olvasást, aztán majd nem megkímélni a komiktól! :D
Puszilok mindenkit! 


The Paintball Game


   Az előző fejezetek tartalmából: bekövetkezett a bosszú, Ericet „elrabolták”. A leszámolás ideje egy paintball pályán fog bekövetkezni.


   /Zach szemszög/

   Már legalább egy órája járjuk ezt az erdőt, vagyis járom, mert időközben teljesen szétszóródtunk. Még az elején együtt haladtunk Deliával, de egy fél órás út után szembetalálkoztunk Alexxel és Edinnel. A lányban még mindig égett a parkolóban lejátszódott párbeszéd tüze, megint vitába keveredtek, viszont én gyorsan kiiktattam az egyik táncost, hogy semmi kellemetlenség ne érhessen ezalatt a szóvita hallgatása során.

   Alex pár lépést tett a – valószínűleg – kijárat felé, de nem ment messze, kíváncsi volt eme két ember harcának kimenetelére. Azt hiszem ő is arra számított, mint én. Vérfürdő! Persze festékkel, de majdnem ugyan az. Minden ostobaságot egymás fejéhez vágtak, és eljött az a krízispont, amikor eldördült a pisztoly, és elképesztő módon nem csak egy csőből indult el a lövet. Egyszerre lőtték le egymást, és ugyan azon a helyen. Ez hihetetlen, és szerencsétlenül szerencsés módon ők két embert, mi pedig egyet veszítettünk. Még gyorsan megkérdeztem, hogy kiről mit tudnak, aztán tovább álltam.

   Bolyongásom során egy Danny-be botlottam. Gondoltam megadom neki azt az elégtételt, hogy Delia után küldöm, szóval még mielőtt észrevehetett volna megszabadítottam a kék csapat terhe alól, hogy szabadon távozhasson. Ő ennek csak félig örült, hiszen benne volt a nyerési láz, de mégiscsak csalogatta a lány gondolata.

   Hűvösebb van, mint otthon, de nem annyira, hogy fázzak, kellemes a hőmérséklet, főleg, hogy még ez a kezeslábas is rajtam van, inkább a megsülés veszélyez. A madarak még csiripelnek, és ide-oda röpködnek, biztosan megszokták már azt, hogy néha leadnak egy-két lövést. Az ember azt hinné, hogy elmenekülnének, de úgy látszik, hogy szeretik ezeket a fákat. Ha nem játékból lennénk itt, akkor még élvezném is ezt a környezetet, most viszont abban lelem örömömet, ha embereket vadászhatok le. Nem tudom hányan vagyunk még talpon, kik lettek színesek, kik tiszták még, mennyi ideig fog tartani ez az egész, de egy biztos… a Nap már kezd eltűnni, ezáltal az égalját gyönyörű narancssárga fénybe árasztja, ami néhol lilás-rózsaszínes, fantasztikusan néz ki ez a három szín egymás mellett, főleg pluszban még a kék is, káprázatos. Még akár romantikusnak is nevezhetnénk, ha nem vadász ösztönök vezérelnének mindnyájunkat.



     Gallyreccsenés. Csak nem ólálkodik itt valaki? Percek kérdése és nagyon nehéz lesz megkülönböztetni a két csapat tagjait. Kár, hogy a kendők nem foszforeszkálnak. Felkészültem, az ujjamat a ravaszon tartottam, engem senki sem győzhet le! Csak lássam már meg, ki az! Egyre hangosabban hallom a motoszkálást. A közeledőt nem tanították meg halkan osonni? A bal oldalon megpillantottam egy alakot, és szerencsére piros jelzés volt a karján.

-         Hahó, csapattárs! – kiáltottam oda, viszont ha támad, fél másodperc se kellett volna ahhoz, hogy visszavágjak. Mindenre fel kell készülni. Mi van akkor, ha Erickel hoz minket össze a sors? Még a végén kinyírjuk egymást. Mi van akkor, ha már csak mi ketten maradtunk a mi csapatunkból? Ezzel csak úgy átengedjük a másik csapatnak a győzelmet.
-         Ki vagy? – kiáltott a levegőbe. Még mindig nem vett észre? Na ő akkor csak Kevin lehet, nem gondoltam volna, hogy ennyire kelekótya, de azt hiszem jobb is így, aranyos kölyök, na nem mintha fiatalabb lenne nálam, de mégis úgy tűnik.
-         Kevin, a jobbodon, Zach vagyok!
-         Csak nekem lehet ekkora mázlim, semmi kedvem őrölt nőszemélyekbe ütközni – botorkált oda mellém.
-         Mi? – mondtam ki a hihetetlenül intelligens kérdésemet.
-         Tudod, Molly és Amabel… elvetemültek – mit tehettem volna? Felnevettem, habár igazat kell adnom neki, néha tudnak ijesztőek lenni.
-         Társulunk? – kémleltem körbe a területet.
-         Naná, te tudod, hányan maradtunk?
-         Alex, Edin, Delia és Danny kiestek, kérdeztem a többieket, hogy tudnak-e valamit, szöszi mintha azt mondta volna, hogy Miát kiiktatta, csak azon csodálkozom, hogy Will nem állt rajta bosszút, vajon különváltak?
-          Ho-hóó, mind a két srác kiesett? – terült szét az arcán egy hatalmas vigyor. – Király vagyok!
-         Jaja, és méghozzá Edin-t Delia puffantotta le.
-         Ne már, vagyis ez gáz, mármint neki, most lehet cikizni! Ilyenkor imádom az életet!
-         Miért, amúgy nem? – ha már beszélgetünk, beszélgessünk.
-         Dehogynem, csak tudod, elég fárasztó, ha állandóan téged piszkálnak. Én vagyok a legkisebb, szóval… nehéz az élet.
-         Elhiszem, főleg emellett a felfuvalkodott pipogya mellett – forgattam meg szemeimet, habár ezt ő biztosan nem látta.


-         Ericről beszélsz? – hangja hitetlenkedő, mégis vidám volt.
-         Kiről másról? – ennél gúnyosabb már nem is lehettem volna.
-         Tény és való, hogy az élete maga a megtestesült álom…
-         De csak majdnem! – vágtam közben, hiszen Amát nem kaphatja meg.
-         A majdnem nem számít, még minden összejöhet neki. Tudod, van ez a tehetsége, hogy magába tudja bolondítani az összes csajt, ez hihetetlen, tényleg nem kell neki ehhez sok, csak egy csábos mosoly aztán puff a lányoknak, máris el vannak veszve.
-         Én ezt inkább átoknak nevezném, mert gondolj bele, könnyen belezúgnak, de viszont még ennél is egyszerűbben fogja őket elveszíteni. Vegyük például Adam Lambertet, ő… Várj! Mi a frászt csinálok én? Amabel állandóan telebeszéli a fejemet ezekkel a hülyeségekkel. Borzalmasak azok a gondolatok, amik néha eszembe jutnak, teljesen sokkot kapok tőlük. Igazad van, nehéz az élet.
-         De mégis szereted őt.
-         Persze, hogy szeretem, hiszen a legjobb lány barátom – el sem hiszem, hogy lelkizünk. Szóval a lányok így csinálják. Fantasztikusan nem menő.
-         Aha, oké – nem hisz nekem? Az ő baja.

   Egy ideje már csendben sétálunk. Fejembe szökött az a gondolat, hogy mi van akkor, ha Kevinnek igaza van? És igaza van, efelől nincs semmi kétségem, viszont ezen változtatni kell. Mi van akkor, ha szeretem? Semmi. Ő itt van, én otthon… még a távkapcsolatot kibírnánk, de van egy kis bökkenő, ő nem úgy szeret, mint ahogy én őt. Nem is lenne ez részemről probléma, de már csak hetek, hónapok kérdése és felnyílik Ama és Eric szeme is, és akkor kellene majd koppannom, ami valószínűleg nehezebb lenne, mintha most elengedném. Szóval… mi maradunk csak barátok. Nehéz lesz, de sikerülni fog.

   El sem hiszem, hogy megkönnyítem ezzel Saade életét.

-         Nézd, van ott valaki! – súgtam oda neki.
-         Enyém lehet? – felőlem, a lényeg, hogy egy kékkel kevesebb legyen.
-         Tied a megtiszteltetés – vigyorogtam, de nem nagyon láthatta, mert már a célszemély hátára koncentrált.

   Az ezt követő röpke másodpercekben egy „puff”-ot és egy „Naaa!” felkiáltást lehetett hallani. Amiből arra következtettem, hogy Jas esett ki a játékból. Úgy kell neki, miért nem néz a háta mögé?

-         Muszáj volt? – fordult felénk.
-         Még szép, hiszen nem látod? Nem egy azon csapatban játszunk – mutattam felé a kendőt.
-          De, pont te, fiam, Brutus? – jött közelebb hozzánk.
-          Félreértés ne essék, nem én voltam, de még ha mégis én lettem volna, nem szólhatnál be, mert ez a hacuka teljesen megtévesztő.
-          Oké, ez igaz – és már el is ment mellettem.
-          Hé, tudsz valakiről valamit? – a plusz információ mindig jól jön alapon tettem fel a kérdést.
-          Csak Will-ről, a többiek mind elkerültek, fogalmam sincs még hányan lehettek játékban. Na sok sikert, aztán nehogy győzzetek, mert csak azután fog elkezdődni az öldöklés –  nevetett fel.
-          Te, ebben van valami – gondolkodott el Kevin is.
-          És akkor mit csinálunk, lelőjük egymást? – kérdeztem felháborodva, nem az én stílusom a megfutamodás.
-          Á, az túl átlátszó, milyen mesét adnál be?
-          Hát akkor? – kérdésre kérdés, így kell ezt csinálni.
-          A válasz egyszerű… hagyjuk magunkat legyőzni – ezt a töketlen bandát!
-          De, persze, még mit nem?! Feleségül ne vegyem őket? – puffogtam, már miért engedném magamat legyőzni?
-          Ááá, még fiatal vagy ahhoz, hogy lekösd az életedet – mindjárt falnak, illetve fának megyek. Hallom a hangján, hogy csak szórakozik, és tényleg vicces, de azért fárasztó is ez a beszélgetés.

   Szóval hagyjuk magunkat legyőzni? Muszáj? Simán kibírna Ama és Molly is, ha kiesnének, nem holmi cicababák… habár, lehet, hogy pont ez a probléma. Azok csak maximum bevágnák a durcit, de nem, ez a két nőszemély igazi hm… nem is tudom, milyen szó illik rájuk?! Maradjunk annyiban, hogy gonoszak, de mégis imádnivalóak. Nem csodálom, hogy egész Stockholm rettegésben él. Van is mire.

-          Pszt! Valaki van mögöttünk – elérkezett a leszámolás ideje. – Gyorsan, határozottan forduljunk meg, de ne légy rest lőni!
-          Oké!

   Két személlyel találtuk szembe magunkat. Eldördült egy lövés, majd utána sorjában még három. Hova tartalékoljuk a golyókat?! Legelőször ha jól láttam Kevin kapott egy sárga festékfoltot, majd Molly egy lilát, én pedig egy pirosat. Egyedül Amabel maradt tiszta. Hova ért földet a negyedik?

   Mindenki végignézett magán, majd a társán és az ellenfelein is egyaránt. A lányok levették a maszkot a fejükről, és így ez által megláthattuk hatalmas vigyorukat. Mikor pár méterre értünk egymáshoz, megszólaltam.

-         Ki lőtt le? – nem szeretek veszíteni! Úgy látszik megint Ama alázott le, szókásához hűen.
-         És akkor engem? – Molly volt soron.
-         Az én voltam – vigyorogtam rá, egyáltalán nem félszen.
-         Gondolom engem pedig Molly – mormogta Kevin az orra alatt.
-         Talán gondod van vele? – ez nagyon fenyegetően hangzott, kedvem szerint fel is nevettem volna, főleg amikor Kevin arcát is megláttam, meg a fejrázását… komolyan, ennyire tartanak a lánytól?
-         Nekem van! Kevin hova céloztál? – fordultam felé, nem mondom azt, hogy dühös vagyok, de ha eltalálta volna Amát, kiegyezhettünk volna egy döntetlenben.
-         A fára?! – ha nincs rajt a fejemen az a cucc, tuti, hogy a homlokomra csapok, de most csak egy szemforgatást kapott.  – Tudod mit mondtam percekkel ezelőtt – súgta oda.

   Még szép, hogy tudom, de akkor is meg szerettem volna akadályozni. Még hogy hagyjam nyerni őket! Badarság, vagyis most inkább hülyeség. Habár, oké, ha nem takarékoskodom a tölténnyel – ami fogalmam sincs miért volt -, akkor lehetséges, hogy Amabelt is eltaláltam volna, na de… utálom ezeket a „Mi lett volna ha…” kezdetű kérdéseket, szóval nincs más teendő, mint feldolgozni a vereségünket. Apropó, biztos, hogy mi voltunk az utolsók?

-         Mit tudtok a többiekről? Összegezzük a dolgokat, még nem biztos, hogy ti nyertetek! – néztem a lányokra. A feszültség meg volt közöttünk, és mindenki látta még a győzelem legapróbb kis szikráját is.
-         Én lőttem le Jason-t, ő pedig Willt.
-         Én pedig Alexet, Delia Edin-t, Edin pedig Delia-t.
-         Na az szép srácok! – nevettek fel szinkronban.

   Mit ne mondjak tényleg vicces jelenet volt. Pöpec volt végignézni azt a harcot. Két szerencsétlen, akiket jól összehozott a sors. Van kivel – egymással - háborúzniuk.

-         Ja és még Danny-t is, aki pedig Mia-t iktatta ki.
-         Szóval… ha összeadjuk ezeket az embereket kapunk tíz embert, tehát még maradt két tiszta személy. Ama, te vagy az egyik, a másik pedig…
-         …Eric - Molly-val mind a hárman egyszerre fejeztük be a mondatot.
-         Pont ő? Azt meg hogy csinálta? – háborodtam fel. Színét sem láttam egész idő alatt, biztosan elbújt, a gyáva kutyája!
-         Mondanám azt, hogy okos, de ez hazugság – kezdett bele a mondatába Eric exe -, bármennyire is lökött és kelekótya, na meg szerencsétlen, oda ment, ahol biztos lehet abban, hogy nem keresnénk – bírom Molly-t, kimondja, amit gondol, sőt nem is ez tetszik benne, hanem az, hogy miket gondol.


   /Eric szemszög/ 

-         Na és ti, mikor jöttök össze? – jött Alextől a következő bugyuta kérdés.
-         Remélem nemsokára – és megkapta a választ.
-         Habár nem biztos, hogy ez egy jó ötlet – kontrázott rá a lány.
-         Miért? – nézett rá hatalmas kiskutyaszemekkel. Ezt az ostoba bandát!
-         Tudod, a távolság, nem biztos, hogy jót tenne ennek a kapcsolatnak, főleg, hogy még nem is igazán ismerjük egymást.

   Milyen kapcsolatnak? Még nincs is itt kapcsolat. Én csak két embert látok – véletlenül mind a ketten szőkék -, akik kicsit vonzódnak egymáshoz, aztán ennyi. Még hogy kapcsolat, na, ne nevettessenek!

-          Hé, jön Molly, Zach és Kevin! – mutatott az említettek felé Mia barátnőm.
-          Te mi a francot csinálsz itt, Eric? – miért nem tud legalább egyetlen egyszer kedves lenni?
-          Szerinted? – néztem fel rá, a kapu mellett ültem, a lámpa fénye világított meg minket, hiszen időközben besötétedett.
-          Itt ülsz a bejáratnál, amikor már csak ketten maradtatok? – vágta kezeit csípőre. Ezzel nem ijesztesz meg. Na jó, csak egy icipicit.
-          Nem csak ülök, amint látod, iszok is – mutattam felé a Red Bull-os dobozomat.
-          Most azonnal felkelsz, magadhoz veszed a pisztolyt, és megkeresed Amát, leszámoltok egymással, aztán mehetünk is haza – karomnál fogva felrángatott. Gonosz boszorkány!
-          Nem akarok visszamenni, sötét van, bármi rám támadhat, főleg Amabel, én oda be nem megyek – mutattam a farengetegbe, közben pedig lábammal lecövekeltem több-kevesebb sikerrel, mert M mögém lépett és elkezdett tolni. Csak ismételni tudom magamat, gonosz boszorkány!
-          Azt hiszem nem is lesz szükséges visszamennie – szólalt meg Will, az összes többi arc pedig nevetett, rajtam! Hát én mindjárt felmondok!
-          Na jó, elmentem a kerítésig, Erickel pedig nem találkoztunk, szerintem nyugodtan itt hagyhatjuk – kiabálta pár tíz méterrel odábbról.

   Ééééés megint! Gonosz boszorkány! Ha hazaértünk, bezárkózom a lakásomba, és csak akkor jövök ki, ha eme két nőszemély biztosan nem tartózkodik a házban. Tök jó, hogy mindenki rajtam röhög, az előbbi kiabáló pedig vészesen közeledik. Molly is kiment a kerítésen kívülre, így csak ketten maradtunk. Jön a végső leszámolás.

   Vajon ki fog nyerni? Mi, vagy ők? Pirosok vagy a kékek? Határozottan, a mi csapatunknak kell nyerni, hiszen szebb és menőbb színben játszottunk. Főleg úgy, hogy a csapatok sem tisztességes erőviszonyokban voltak elosztva, mi gyengébbek voltunk; csak az én okosságom miatt sikerült a végsőkig fent maradnunk.

   Itt az idő, most vagy soha! Meghúztam a ravaszt, és szerencsétlenségemre, Amabel résen volt, leguggolt, ezáltal a feje fölött suhant el az összes festék granulátum, vagy micsoda. Ő sem volt rest, amint biztos volt abban, hogy nem fog eldőlni, kecses ujját a ravaszra tette, és nem félt meghúzni; vagyis ez által nem ő, hanem én lettem csupa festék, de legalább több színben pompázom. 

-         Emberek, eljött a bosszú ideje, tessék adni neki! – o-óóó! Nem, nem, nem, nem szabad! Hagyjátok élni a popsztárt!

   Nem tudom, hogy a szerencsém számlájára, vagy pont ellenkezőjére írjam fel azt, hogy csak három fegyver volt náluk, de fájt, csípett, és ezt még vissza fogják kapni!

-         Oké, elég volt! – most az egyszer örülök, hogy Amabel itt van. – Eleget kapott már – húzta hatalmas mosolyra ajkait. Haha, de vicces, utálom a nőket! A rajongóimat szeretem, mert ők sohasem bántanának, szóval valószínűleg Ama nem volt az.
-         Ez kibaszott jó volt! – pacsiztak össze táncosaim. Most még lehet rajtam röhögni, majd próbán meghajtom őket, meglátjuk ki nevet a végén…
-         Menjünk haza! – hisztis vagyok, toporzékolok, és minden porcikám sajog. Hülye paintball!
-         Előbb öltözzünk át! – adta ki Molly a parancsot, oké ez jogos, de én akkor is már mihamarabb a zuhanyzómban akarok lenni! Aludni akarok, és elbújni!

   Bosszú? Megvolt, de most én jövök!


16 megjegyzés:

  1. Szia!Gyorsan át rohanok az imádooooom részen xD úgyis tudod :D
    Most komolyan ilyen vakok ezek a hímneműek ? :O Eric ...de őt már megszoktam de azért már neki is szólhatna valaki h.."hé haver oda vagy Amáért.."-.-" mert ha arra várnak h essen le neki nos szerintem mind megőszülünk XD No de vissza a felvilágosításra xD eddig is tisztába voltam vele h Zach-nek többet jelent Ama mint puszta barátság de azt hittem ezt ő is tudja és nem Kevin kijelentésén kezd el gondolkozni...de furcsa volt h úgy mondva "lemondott" Amá-ról mivel ő is látja amit az a két vaksi ember nem lát h úgy mondva oda vannak egymásért :D különben nagyon gonosz vagy h pont itt hagytad abba...kíváncsi vagyok Eric "bosszújára " ..mindenkin bosszút áll vagy csak egyes embereken ? o.O és gondolom Mike szívesen segít benne ..kíváncsi vagyok h ő lesz e az a személy aki felvilágosítja a mi drága Eric-et vagy ő is be áll a sorba -.-" remélem nem mert már nem bírok a véremmel :S Eric nyisd már ki azokat a szép szemeidet!!!!!!!!! :D most h témánál vagyok most már kíváncsi lennék egy Ama szemszögre is h mit gondol...gondolom semmit erről..-.-" mert ugyan mért is gondolna ...Del-be bízok remélem felnyitja a szemeit :DDDD egy szóval vagy több százzal imádtam NAGYON ..*-* Nagyon kíváncsi vagyok mint mindig és siess a következővel remélem hamar lesz mint a mostani ..!! :D Különben elfelejtettek megdicsérni h ilyen hamar hoztad a fejezet miatt meg már minek hisz tudod mit gondolok *-* puszikállak :* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Dórii! :)
      Ne értsd félre, Zach nem csak Kevin miatt kezdett el azon gondolkozni. :) Zachie megkapta belőlem azt a szokást, hogy elhatároz valamit, de nem biztos, hogy be tudja tartani, éppen ezért többször el kell neki határoznia magát, mindaddig, míg nem sikerül neki elérni azt, amit szeretne, ez esetben jobbnak vél.
      A bosszú még kicsit odébb van, de elárulom, hogy még én sem tudom, szóval nem vagy lemaradva semmiről. :)
      Mike... na ő egy érdekes jelenség lesz, lehet, hogy szívesen a pokolra küldenétek majd engem, na meg őt is, de szórakoztató lesz, azt garantálhatom. :D
      Ama szegényem vaksi, ez így is marad még. Delia hát... ő el van foglalva, nem ér rá a lököttekkel foglalkozni, tudod, másik lököttekkel kell foglalkoznia. :'D
      Kár volt megdicsérned. :P
      Sajnálom, hogy ilyen sokat kell várnotok!
      Még nem tudok semmit sem ígérni, de már írás alatt van a fejezet.
      Köszönöm, hogy szakítottál rám időt! :))
      Puszi♥

      Törlés
  2. Szia :))

    Megint itt vagyok :) Bevallom, csak a blogra akartam felnézni, aztán nekiállni írni, de megláttam, hogy fent van a 30. fejezet és nem bírtam ellenállni a kísértésnek :) Muszáj gyorsan még megírnom ezt a komit így frissibe, aztán itt sem vagyok, Carrie és Chace már vár :D
    Tetszett ez a feles felosztás a szemszögeket illetően :) Őszinte leszek imádom Zachiet még így is, de ezt az "ütközetet" Eric nyerte. Egyetlen aprócska dolog lenne, amire felhívnám a figyelmedet: ahogy kezdődött hirtelen nem tudtam hova tenni a párbeszédet, de ha jól sejtem, akkor Dannyről és Deliáról volt szó :) de azért megemlíthetted volna valamelyikük nevét. Hirtelen azt hittem, hogy Eric mondta és hogy tudod kire gondolt :D de aztán rájöttem, hogy az túl egyszerű lett volna.
    "Nem csak ülök, amint látod, iszok is – mutattam felé a Red Bull-os dobozomat." Hmmm, most zártam teljes egészében szívembe a drágát :) az az igazság, hogy az energiaitalok a gyengéim :$
    "o-óóó! Nem, nem, nem, nem szabad! Hagyjátok élni a popsztárt!" - kész, végem volt, percekig nevettem rajta, de komolyan :)
    A vége pedig... kíváncsi vagyok, mit eszel ki a mi kis popsztárunk. Abban biztos vagyok, hogy mi nem fogunk unatkozni.
    Szóval összegezve a lényeget: ma este is sikerült megnevettetned Eric jóvoltából. A fejezet, mint mindig, nagyon jól sikerült, szokás szerint elnyerte a tetszésemet. Csak így tovább :) Sok ihletet! :))
    Epekedve várom a folytatást! ;)

    Sok puszi, Csillu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Csillu! :)
      Ó igen? Hát ennek örülök. :)Naná, tudom, hogy vár, és örülök, hogy írtál! :) Apropó, várom a következő fejezetet! ;)
      Tudom, tudom, az direkt úgy lett, hadd okozzak egy kis fejfájást nektek, de azt hittem a "két szőke"-ből rájöttetek, hogy az csak Danny és Delia lehet. Ne haragudj, legközelebb nem csinálok ilyen butaságot! :) Áh, Eric még nem mond ilyeneket, később sem fog, de az tényleg túl egyszerű lett volna. Azért van vér a pucájában, még akkor is, ha nem látszik. :D
      Hm.. én nem nagyon vagyok oda értük, már az illatukat sem szeretem, de velem ellentétben nagyon sokan odavannak érte, tehát tökéletes volt a fejezetbe. :D
      Örülök, hogy sikerült viccesre megírnom. :)
      Remélem, hogy nem fogtok unatkozni. :)
      Nagyon szépen köszönöm, hogy megtiszteltél azzal, hogy leírtad véleményed! :) Ne haragudj, hogy ennyire elhúzódik az új fejezet!
      Puszi♥

      Törlés
  3. Szia! :)

    Most ezúttal nem sikerült elsőnek lennem, de csak azért, mert este raktad fel a fejezetet :P
    Oké, kezdjük az elején: Nem tudom, de szerintem írhattad volna a harcot a legelejéről... Persze megértem, lehet úgy kicsit unalmas lett volna, de nem lett volna rossz :P Most kicsit jobban megkedveltem Zachet. Mikor elkezdett lelkizni Kevinnel, akkor ezen a beszólásán jót dőltem a nevetéstől: "Fantasztikusan nem menő." De bolond :P És le gyáva kutyázta Ericet?! Megverem :DD Oké, végül is amúgy igaza van..nyáva nyúl Mr.Popular :D
    Aztán jött az Eric szemszög... istenem, hülye tökfej :'D "Nem csak ülök, amint látod, iszok is – mutattam felé a Red Bull-os dobozomat." Ez most komoly?! :DD Aztán az is nagyon tetszett, hogy hányszor elmondta hogy Gonosz boszorkány :DD És miatta kapott ki a piros csapat..Saade, megfoglak ezért verni :D A kis hisztis kölök xd
    "Nem, nem, nem, nem szabad! Hagyjátok élni a popsztárt!" <- Oké, tegnap még sajnáltam, de most már azt mondom, hogy adjatok nekiii :$ :D Viszont kíváncsi leszek az ő bosszújára... :)
    Valamiért, nem így képzeltem el ezt az egészet..kicsit pörgősebbnek, de így is nagyon tetszett :)) De a kedvenc még mindig a 29.fejezet :P Siess ám a következő fejezettel ;) <3 Éés imádtam ettől függetlenül :P

    ölel,Vanity

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Vanity! :)
      Nem kötelező elsőnek lenned, a sorrend nem számít! :P
      Pont te mondod? :P Nem szerettem volna az elejéről írni, unalmas lett volna, sőt, abban sem vagyok biztos, hogy így nem lett az, de ha az elejéről írom, akkor hiper hosszú fejezet lett volna, és a végére tényleg eluntátok volna magatokat. Habár unalmas? Á dehogy! Jó lett volna, csak tényleg hosszú, hiszen minden ütközetet kidolgoztam volna, és nem is tudtam volna a végére érni. :) (Hoppá, fáradt vagyok. xd Túl sok "volna"-t írtam. xd a Lényeg, hogy értsd. :'D) Így viszont pár mondattal le tudtam rendezni.
      Örülök, hogy kezded megkedvelni Zachet, habár nem is értem eddig miért nem bírtad, na mindegy, ízlésficamod van, ez biztos - nem csak Zach miatt. :"D
      Hm... örülök, hogy sikerült jól megírnom az Eric szemszöget is. :D
      Sajnáltad? Igen? Én még egy pici pillanatig sem. Megérdemelte! :"D
      Majd jön a bosszú. :) De azt hiszem most egy újabb fogadásnak kellene jönnie. :)
      Tudod milyen nehéz pörgős fejezetet írni? Ha össze vannak eresztve egy szobában, vagy lakásban, úgy még okés, úgy megy, de egy hatalmas erdőben?! Ehhez én semmi vagyok. Szóval ez egy light-os, mégis versenyképes fejezet lett.
      Köszönöm, hogy írtál! :)
      Puszi♥

      Törlés
  4. Sziaaa Édes Adadel!

    Hát ez... ez nekem hiányzott, ez nekem kellett, és én ezt szerettem! :))

    Most újból megemlíteném, hogy tetszik a design, a fejléc és minden, úgyhogy well done kedves Vanity és Adél, well done. :D
    A fejezet pedig... móókás volt. :D Nem is számítottam másra, minthogy Eric megfutamodik, mindenki kiesik, és párparc lesz, de hogy ilyen egyszerűen megadja magát, az fájt. :D és a bosszú is.. :D Keményen odavertem volna neki, remélem lez itt még sok harc. :D Nem akarom tudni, hogy Eric milyen bosszút forral, mert remélem nem jön össze, Ama valahogy kifüleli, nem szól neki arról, hogy tud, csak szimplán Eric ellen fordítja az egészet is megszivatja. :D igen, ez így kifejezetten tetszene. :D
    Zachet eddig is imádtam, most még jobban, és igen, Ama hatása meglátszik a fiún. Nagyon... :D Szépen leterítenek itt mindenkit, szerencsé párján meg csak nevetni tudtam, teljesen béne. :D Eric szemszög.. be kell valljam, ha én hallom azt a beszélgetést ott az elején, amit ő, én is így reagáltam volna, de lehet még be is szólok, röhejes. :D Alig ismerik egymást ne jöjjenek nekem itt párkapcsolattal. Na, de az, hogy Eric csak ott ül, nem csinál semmi, persze, az iváson kívül, az fájt. Gyáva és kiábrándító, Amának nem ilyen pasi kell, akkor már inkább adom neki Zachie-t. :D Komolyan Zach párti vagyok, leszek, imádom! :D
    Molly okosan megoldotta a problémát, végül csak ketten maradtak, és igen, Ama nyert! A lövöldözésben pedig Eric megérdemelte a sok találatot, bár én nem igazán élveztem volna így, hogy hagyta magát, el sem futott, nem is igazán védekezett, szóval adjunk még neki, remélem van Molly tarsolyában valami. :D

    A vége pedig... kíváncsi vagyok, de az amerikaiak mellett állok, és remélem most Ama sok időt tölt a barátaival, kevesebbet Erickel, amit az énekes megérez, és rájön, hiányzik neki a lány közelsége, mosolya, és bájossága. :D
    Oké, tudom, beleképzelem, de jó lenne. Mindenesetre tudnod kell, hogy végigmosolyogtam az egészet, mert könnyed, mókás fejezet volt, pont erre volt szükségem! :)) Siess a következővel, ne várass meg!
    Csóóóóóók néked! xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drágám! :))
      Hát igen, mókás, és az olvasóknak fájdalmas, lehet, hogy meg kellene komolyodnom, és ezáltal szegény Ericnek is jobb színt adni, de ez nehéz... szeretem írni, olvasni amikor szenved. :D
      Hát ez a bosszú még nem volt igazi bosszú, lehet, hogy még lesz utóhatása is. Vagy nem. Még nem tudom biztosan. :D
      Ericnek nem fog sikerülni bosszút állni. Komolyan úgy nézek ki, aki enged neki? Nem hiszem. De azért reménykedhetünk a legjobbakban. :D
      Zachet én is imádom, örülök, hogy egyetértünk. :D
      Delia erős, Eric nem szól be, max csak a bajusza alatt, de remélem a gondolatai is megtették, és igen, tényleg röhejes, nem is tudom milyen elmeállapotban írtam ilyen badarságot. :D
      Vagyis szavaidból következtetve, Ericnek meg kell változni, hogy ha szeretné Amát. Hát... valakinek meg kellene mondania neki. :D
      Biztosan van még. De most egy kicsit élni hagyjuk a popsztárt. :D
      Csak egy picit képzeled be, de csak nyugodtan. :D
      Sajnálom, hogy megváratlak, ne haragudj! Viszont hihetetlenül köszönöm, hogy írtál! :)))
      Puszillak♥

      Törlés
  5. Szia :)
    Illett volna nekem elsőként írni, de elhúzódott a buli :) Nagyon köszönöm *-* <3
    Imádtam ezt a részt :) Annyit nevettem szokás szerint O_O
    Helyeslem Zach gondolatát, miszerint, Amával barátok maradnak! Ez a legszebb szülinapi ajándék amit ez az amerikai srác adhatott nekem :P (bár nem vagyok benne biztos hogy ezt mindig is így fogja gondolni) "Nem csodálom, hogy egész Stockholm rettegésben él." - ezen még most is nevetek XDDD Éééés nem kerülte el a figyelmemet amikor Zach kifejtette hogy mi TETSZIK neki Molly boszorkányban ;) Ez a két nőszemély XD kikészít, komolyan :D Kevin hogy örült a fejének, hogy kilőhette Jsont :P Meg "hova céloztál? "a fára?!" hogy fél a lányoktól ;) de igaza is van, így csak Eric kapott egy hatalmas adag festéket! De az a srác.. hogy adhatta fel ilyen könnyen? Hát nincs neked büszkeséged Saade? .. bár nincs, Moly már rég földbetliporta XDD És hogy elbújik?? Neee akkor kit fognak a lányok szívatni? :P Báááár akkor ha elkészül valamivel Ama megint imádni fogja *-* És ha Eric valóban utálná a nőket akkor igen hamar kétségbe esnék :P Viszont amit a két szőkeség levágott... az életben kiborulok egy ilyen helyzettől, de most csak jókat mosolyogtam Eric gondolatain :P
    Ja majd elfelejtettem hogy mekkorát nevettem mikor Zach elkezdett Adamről beszélni XDD
    Húú nagyon várom már Mike érkezését, és Chace Crawford-ot is :D
    Kíváncsi vagyok Eric mit tervez... de úgy érzem Mikenak lesz köze az új bosszújához!!
    Remélem semmiről sem felejtkeztem meg :) IMÁDTAM ÉS KÖSZÖNÖM <3
    Várom nagyon nagy kérlek ne várass minket sokáig ;))
    Puszii Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Jenni! :)
      Igazán nincs mit! ;) Neked is mondom, a sorrend nem számít. :)
      Hát igen, abban én sem vagyok biztos, de bármi megtörténhet. :)
      Na szóval... KÖSZÖNÖM! Mosolyogva olvasom szavaidat! *-*
      Mike nemsokára betoppan. :D Chace pedig nemsokára TV képernyőre kerül. :D
      Hm... hidd el, ha Mike bejön, Ericnek eszébe sem fog jutni bosszút forralni. :P
      Most nagyon rövidre fogtam, de inkább nem kezdek el áradozni mindenkiről. Jobban járunk mindannyian. :D
      Ne haragudj, hogy ennyire késik a fejezet, igyekszem!
      Köszönöm, hogy leírtad gondolataidat! :))
      Puszii♥

      Törlés
  6. Szia én nem rég találtam rá erre a blogra de nem bánom :D mert szerintem nagyon jó a történet és sokat nevettem rajta :D és ez a fejezet is nagyon jó lett.Gratulálok neked és várom a fojtatást...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Te Kedves Névtelen! :)
      Huhh... megkönnyebbültem, hogy nem bánod, sőt hihetetlenül örülök neki! :))
      Nagyon szépen köszönöm, igyekszem, hogy sikerüljön jót írnom, na meg hogy tetsszen is nektek, olvasóknak. :)
      Köszönöm, hálás vagyok, hogy leírtad! :)
      Megpróbálok már tényleg sietni, és ne haragudj, hogy ilyen sokat késik az új fejezet!
      Puszi♥

      Törlés
  7. Sziaaa :)
    Hát ez az én formám, 21.-én délelőtt itt vagyok még, elmegyek nyaralni és mire haza jövök látom, hogy feltetted még aznap a részt XDD nos ezzel egy bocsánatkérést vezettem be, szóval bocsi hogy csak most :/
    Én nem is tudok mit mondani O.O Eric... édesem hülye vagy! XD és Zachi, cuki vagy, de Eric verhetetlen! :D
    Na de ne szaladjunk ilyen előre! Zachi szemszög... olyan jókat nevettem :P Amikor Dé és Edin kilőtték egymást, majd Zachi csupa jó szándékból Dannyt is utána küldte és a "Te is fiam Brutus" résznél majdnem kiborultam a székből :D Hihetetlen vagy, hogy tudsz nekem folyton ilyen röhögőgörcsöket okozni??!! :O :D Na és mikor Kevinnek kifejtette a "vegyük például Adam Lambertet" részt.. na ott volt végem, azon azt hittem összepisilem magam XDXD És helyeslem Zach döntését, miszerint "segít" Ericnek azzal hogy barátként tekint Amára... de az hogy észrevette hogy odavan a két említett személy egymásért.. fájhat neki szóval Eric párti vagyok de azért sajnálom egy icuripicurit Zachet! Jaa.. azt hittem Molly dühös lesz a legyőzik, de hát nem, mert a csapat nyert, újabb jó pont a "gonosz boszorkánynak" Én a történet előtt is nagyon kedveltem és nagyra tartottam de azóta egyenesen imádom :) :D
    Amit a fejezet elején Danny és Dé levágtak -.-" nem szeretem az ilyet, ez nagyon gyerekes! Csak az volt az irónia benne, hogy ezt pont Eric "mondta" az egész bandában Ő a leggyerekesebb :D :D .. "miért nem tud legalább egyetlen egyszer kedves lenni?" azért Eric mert mindig felbosszantod :D Gyáva kukac vagy :P "Nem csak ülök, iszok is" -.-"" Saaaaaade XDDDDDD <3 ha valaki megkérdezi miért vagyok Eric függő rád fogom :P "bármi rám támadhat, főleg Amabel" szeretnéd Te hogy Ama rád támadjon ;) Tudom én XD.. ja a következő könnyfakasztó sor az volt, mikor Eric kinyilvánította hogy Ők fognak nyerni mert "szebb és menőbb színben játszanak" Saade -.-" ahhoz tudod ész is kell, amiből jelen esetben Amának és Mollynak sokkal több van mint neked :D De mi IMÁDUNK :) Viszont... a bosszú..? hogy hagyhattad itt abba? :O Megőrülök :O :O
    Nagyon várom a folytatást és kérlek azt is ilyen hamar hozd mint ezt, mert ha elkezdődik a suli, nem tudsz ilyen gyakran kényeztetni minket :/
    Imádtam :) Pusziiii Roxiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa Roxiii! :D
      Bocsánatkérés elfogadva, habár fölösleges, a lényeg, hogy írtál. ;) Sőt, azt hiszem nekem kell elnézést kérnem, hogy rosszul időzítettem! :D
      Hát igen, szegény Zach alulmarad, hiszen Eric hódít, még akkor is, ha az amerikai srác sokkal jobb, de sebaj, megtartom magamnak. *-* :P Amúgy meg Eric egyszer felülmúlja majd ténylegesen Zachet, talán majd megkomolyodik, vagyis remélhetőleg. :D
      Hát... nem tudom. :$ Örülök, hogy sikerül vicceseket írnom. :D
      Én is imádom, habár... lehet, hogy csak azért imádom mindannyiukat, mert én írom, de hát... ők a gyerekeim. :D
      Nos igen, ez a két személy nagy port kavart, és jól lehoztad, hogy Eric mondja, szóval... ezt valamiféle fordított pszichológiának szántam a srácnak, de úgy látszik nem vette eszre magát, pedig a tagadás majdnem hogy rosszabb, mint hogy ezt csinálja a két szőkeség. :D
      Na de csak óvatosan! :$ Ha megvernek másra fogom az Eric imádatodat! :P
      Nagyon, nagyon, nagyon szépen köszönöm, hogy írtál! :D
      A fejezet sajnálom, hogy késik, de már rajta vagyok. :)
      Puszillak♥

      Törlés
  8. Szia (:
    Úgy látszik, már szokásommá vált, hogy rendre későn kommentelek, ne haragudj!
    Tetszett, ahogyan leírtad a "háborút" amiből Eric ügyesen kiírta magát, de ehhez is ész kell, gratulációmat add át neki kérlek (: Jót nevettem mikor Kevin és Zach érzelgősködtek, annyira nem Zachre vall, nem néztem volna ki belőle, pláne azt hogy ilyen könnyen feladja Amabelt, bár ez egy elhatározás, amiket ugye nem mindig tud az ember véghez vinni... kíváncsi vagyok neki sikerül e.. remélem még nem, szeretem ahogyan bosszantja Ericet, de aztán találhatnál neki egy másik boszorkányt, még véletlenül sem MOLLYra célzok (;
    Danny és Delya "kapcsolata" nem tudom mennyire kivitelezhető, nagy a távolság, és az időeltolódás, de rajtuk múlik!
    Ahogyan Amabel kivégezte Ericet, és a többiek is rávetették magukat szegényre, komolyan sajnáltam!! Viszont jöhet az ő bosszúja, ami... ami mi is lesz??? (: Talán itt lenne az ideje Mike érkezésének? Vagy megint Dannyt próbálja meg csőbe húzni? Bár ő szerintem a szőkeséggel van most elfoglalva!
    Kíváncsian várom!!!
    (: Melody

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Melody! :)
      Tényleg nem haragszom, nem kell elnézést kérned, megértem, és köszönöm, hogy szakítasz rám időt, hiszen ez a lényeg! :)
      Hát igen, azért van egy kis furfangosság a fejében. Majd letámadom valamelyik szünetben és megmondom neki. :D
      Igen, igen... nehéz elhatározni magunkat, és még nehezebb betartani azt. Nem tudom, hogy Zachnek sikerül e...
      Már gondolkodom Zachnek valakiről, de mindig Amánál kötök ki, szóval... még egy kis időre szükségem van nekem is, hogy lepasszoljam őt valaki másnak. :)
      Hm Delia és Danny hirtelen jött szerelme lehet hogy ugyan ilyen hirtelen fog eltűnni, majd kiderül. :)
      Sajnálom, hogy sajnáltad, én élveztem, de én gonosz vagyok, szóval az enyém nem normális reakció. :D
      Először még hazaküldöm a fiúkat, és talán utána jöhet már Mike. :) Majd idővel minden kiderül. ;)
      Köszönöm szépen, hogy írtál, szavaid jól esnek! :))
      Puszi♥

      Törlés