2012. augusztus 13., hétfő

Díjak

Sziasztok! :)
Megérkeztem, és biztosan nem örültök annak, hogy nem fejezettel jövök - a záróünnepség után azt is felrakom -, de amíg nem voltam itthon kaptam HÁROM darab díjat, amit nagyon-nagyon szépen köszönök Engel, Alexa és Vivi&Flóraa.! :)) Nagyon jól esett, amikor megkaptam, mert hm... nem is tudom miért, csak egyszerűen felemelő érzés volt. ♥


Szabályok: 
   - 11 dolgot kell írnom magamról (Tudom, hogy háromszor megkaptam, de szerintem a 33 már nagyon sok lenne, és lehet, hogy össze sem tudnám szedni.)
   - Válaszolni a jelölő mindegyik kérdésére.
   - 11 kérdést feltenni az én jelöltjeimnek.
   - A díjat továbbadni 3 embernek, és linkelni az ő blogjukat. (A három helyen különbözött ez a szám, de maradnék a háromnál.)
   - Nincs visszaadás/visszaküldés.


Lássuk a 11 dolgot rólam...
   1. Szemüveges vagyok, de jobban szeretem a kontaktlencsét.
   2. Ha már a szememnél tartunk... nem tudom milyen színű, senki sem tudja megmondani, olyan "seszínű".
   3. 16 éves létemre még mindig egy plüssel alszom, Fülessel.
   4. Szeretek táncolni és énekelni, csak az a baj, hogy egyiket sem tudok - a tánccal még jobban megvagyok.
   5. "Pasifaló" vagyok, nem tudom megszámolni, hogy hány férjem és pasim van.
   6. Az előző pontom is megerősíti, hogy nagy a fantáziám.
   7. Nem szeretnék egoista lenni, se önimádó, de a történetem miatt szerettem meg Molly-t.
   8. Csináltam egy Top50-es pasi listát - ne kövezzetek meg -, de Eric csak a 13. lett.
   9. Az előbbi listám állandóan változik.
  10. Imádok olvasni, sorozatot/filmet nézni és írni.
  11. Bármi le tudja kötni a figyelmemet.


Engel kérdéseire a válaszaim...
   1. Mit szeretsz szívesen olvasni és miért? (milyen stílust)
Szeretem a vámpíros, vérfarkasok, szellemes és további természetfeletti könyveket, de ezek az utóbbi időben kissé elhalványultak, és előtérbe kerültek azok a könyvek, amik csak - hahh csak... - emberekről szólnak. Viszont ami nagyon fontos, az a romantikus szál, és a humort sem vetem meg.
   2. Mióta szerkesztesz weblapop/blogot?
2011. november 19-e óta.
   3. Szeretsz a neten ismerkedni?
Hm... azt hiszem igen, hiszen ott tényleg fontos, hogy legyen bennetek közös, mert különben nem keresnétek egymás társaságát. Van pár olyan barátnőm, akikkel személyesen még nem találkoztam, mégis nagyon jóban vagyunk. A fiúkról meg nem is beszélek, inkább élek még az álomvilágomban egy ideig, ha csalódni akarok, találok a közelemben is srácokat.
   4. Suli... vannak konkrét elképzeléseid a jövőre nézve?
Nincs, vagyis van egy, ami igazából vész tartalék, de nem tudom, hogy hol szeretnék majd tovább tanulni, és hogy majd mi szeretnék lenni... ez még egy hatalmas rejtély számomra.
   5. Milyen számodra egy álomnyaralás?
Ha megvan az álompasi, és vele töltenék el egy kis időt - legyen az bárhol távol az ismerősöktől -, már tökéletes lenne.
   6. Hogy bírnád ki egy hónapig internet nélkül?
Simán, csak az kell hozzá, hogy ne legyek egyedül, vagy jó adások legyenek a tévében, legyen sok könyv, vagy elég az is, ha az iskola teljesen lefoglalna. Azt hiszem szeptembertől kevesebbet netezek...
   7. Melyik évszakot szereted, és miért?
Nincs kedvenc évszakom, nincs kedvencem sehol, felesleges ilyet kérdezni, van, amit szeretek, és van, amit nem. Az évszakokkal úgy vagyok, hogy nyáron túl meleg van, télen túl hideg, ezért talán előnyben részesítem a tavaszt és az őszt.
   8. Mi a kedvenc könyved?
Amit éppen olvasok, de azért az SzJG viszi a prímet mindig.
   9. Jelen pillanatban melyik az az idézet, ami a leginkább tükrözi a lelkiállapotodat?
"I wanna lose my mind..." (El akarom veszíteni az eszem, mint egy mániákus...) /Adam Lambert: Cuckoo/ Ez a dalsor igaz most is, és igaz minden nap minden órájának minden percében.
  10. Mi a kedvenc italod (bármi jöhet)?
Nincs kedvenc... bármi ami finom és nincs benne alkohol.
  11. Hogyan ismerkedtünk meg? :) 
Email-en keresztül. :)


Alexa kérdéseire a válaszaim...
   1. Milyen misztikus lény lennél?
Szellem, vámpír, vagy tündér. Tudom éléggé színes, de mindennek van valami előnye.
   2. Milyen zenét szeretsz?
Elhallgatom a komoly zenét is, mondhatni majdnem mindenevő vagyok, habár a kemény rockot nem bírom, és válogatni is tudok, fontos hogy tetsszen az, amit hallgatok... Nem tudom konkrétan leírni.
   3. Szereted a horrort?
Nem, nem nézek ijesztő/véres filmeket. Semmi ilyesmit.
   4. Mi inspirál az írásban?
Az, hogy kapok visszajelzéseket arról, amit írok, és ha valakinek nem tetszik, az arra késztet, hogy legyen jobb egy-egy, az össze fejezetem, mindent megtennék azért, hogy az embereknek örömet szerezzek - tegyétek félre a piszkos fantáziát! :D
   5. Kedvenc sorozatod?
Nincs kedvenc, nagyon sok van, amit nagyon szeretek, de nem tudok közülük választani. De első két helyre mégis a Gossip Girl és a Dr. Csont ugrott be, a TVD sem sokkal lemaradva, és hajajj inkább nem írok többet, mert nem tudnám abbahagyni.
   6. Kedvenc meséd?
Szeretem az aranyos, vicces meséket, legyen az Disney hercegnős, vagy teljesen más...
   7. Szereted az animét/mangát?
Nem, de lehet, hogy csak azért, mert sohasem vetettem bele magamat abba a világba, viszont nem is tervezem.
   8. Kedvenc színészed? 
Nem tudok válaszolni.
   9. Kedvenc színésznőd?
Előnyben részesítem a pasikat ilyen téren, de ha választanom kellene, akkor a GG-s Leighton-t vagy Blake-et mondanám. Persze vannak még páran, de mint mondtam semmiből sincs kedvencem.
  10. Ki a példaképed?
Nincs példaképem, talán ez a baj; habár Leiner Laurát és Meg Cabot-ot nagyon sokra tartom.
  11. Kedvenc állatod?
Nincs kedvenc.


Vivi&Flóraa. kérdéseikre a válaszaim...
   1. Mikor és miért kezdtél el blogolni? 
2011. november 19-én tettem hivatalossá, előtte egy héttel kezdtem el írni. Kedvet kaptam az íráshoz, egyik este megszállt az ihlet, és nem tudtam nem leírni ezt a történetet.
   2. Hány történetet szoktál egyszerre írni és publikálni?
Egyetlen egyet, amíg nincs örökkévaló időm, addig nem merek nekiállni újabbnak, mert attól félek, hogy egy idő után nem tudnám írni egyszerre a kettőt, és meg lenne az esélye, hogy nem folytatnám őket.
   3. Szeretnél valaha híres írónő lenni, vagy ez csak hobbi?
Még szép, hogy szeretnék, szerintem fantasztikus lenne, de nincs ahhoz elég tehetségem.
   4. Tudják a szüleid, barátaid, hogy írsz?
A környezetemben mindenki tudja, elég nagy szám van, az első hetekben/hónapokban kiborítottam mindenkit, de akkor csak a történettel, mindennapos dolog az nálam, hogy valakit - mindenkit - az őrületbe kergetek.
   5. Szoktál álmodozni?
Ki nem? Na jó, biztosan van olyan ember is, de az nem én vagyok. Néha túlzásba is esem.
   6. Van mottód, ha van, mi az? 
Nincs mottóm...
   7. Mi a véleményed Justin Bieberről?
Általánosban még Justin berobbanásakor én voltam az egyik első személy, aki elkezdte terjeszteni a zenéjét. Szeretem Biebert, és ha kell az egész osztállyal szemben megvédem - erre volt is már példa.
   8. Az írást önkifejezésnek, vagy csak szórakozásnak használod?
Hm... lényegében mindkettőnek. Ha szórakozom kifejezem magamat, de ha kifejezem magamat jobbára szórakozom is.
   9. Könyveket vagy fanfictionokat részesíted előnyben ha olvasni szeretnél?
Imádom a fanfictionöket, de ha olvasni támad kedvem inkább keresek egy könyvet, amit végig olvashatok.
  10. Ki a kedvenc íród és miért?
Azt hiszem talán Leiner Laura, mert képes volt megalkotni egy olyan szereplőt, akiért minden lány bolondul, de ha mégsem ő a nyerő számukra, a többi srác közül is tudnak választani, hiszen ott sem mindenki egyforma, sőt, annyi egyéniség található abban a sikersorozatban, hogy mindenki irigyli azt az iskolát. Szép álmok. Én is akarok egy olyan iskolát, egy olyan osztállyal! *-*
  11. Mi a legrosszabb tulajdonságod?
Rengeteg van, de talán a makacsságom viszi a prímet.


11 kérdés tőlem...
   1. Nézted az Olimpiát? Ha igen miért? Szereted a sportot, vagy csak a sportolók vonzották a szemedet a képernyő elé?
   2. Ki a kedvenc szereplőd a saját történetedben, miért?
   3. Színház vagy mozi? Séta vagy futás? Pörgés vagy nyugalom?
   4. Melyik az a város/ország ahova életedben legalább egyszer elmennél, akár ott laknál? Mit szeretsz benne?
   5. Milyen az álompasid?
   6. Melyiket részesíted előnyben a könyveket vagy filmeket?
   7. Team Edward vagy Team Jacob? Team Stefan vagy Team Damon? Ha nem nézed a filmeket/sorozatot, olvasod a könyveket, ne válaszolj, helyette inkább írd le, hogy miért nem érdekelnek.
   8. Ha repültél már, melyiket szereted jobban, a felszállást, vagy a landolást? Ha még nem ültél repülőn, szeretnél, vagy már a gondolatától is kiráz a hideg?
   9. Ha lenne lehetőséged egy évig külföldön tanulni, hol lennél legszívesebben, egyáltalán élnél az alkalommal?
  10. Akiről írsz fanfiction-t, ő az első számú kedvenced?
  11. Mennyire tartod magad rajongó típusnak egy 1-10 skálán?  


A 3 író akinek tovább küldeném a díjakat... (A sorrend nem számít!)
   Nina Law - Imádlak, imádom amit írsz... megérdemled. ;)
   Csillu - Nemrég kezdtelek el olvasni, és teljesen magával ragadott a történeted! :)
   ági - Tudom, eltűntem az utóbbi fejezeteknél, de még így is, hogy le vagyok maradva, tudom, hogy megérdemled ezt a díjat! :)


Köszönöm annak, aki végigolvasta, és azoknak akik nem olvasták el a lustaság miatt, üzenném, hogy nem sok mindenről maradtak le. :D Még egyszer egy hatalmas KÖSZÖNÖM  annak a négy személynek, akik megjutalmaztak ezzel a díjjal! :)) ♥
A fejezet valószínűleg jön ez után, de ha mégsem, akkor holnap már mindenképpen...
Puszilok mindenkit♥

1 megjegyzés:

  1. Szia drága! :)

    Hatalmas köszönet a díjért! El nem tudom mondani, hogy mennyire jól estek a szavaid. Nagyon örülök, hogy tényleg ennyire tetszik a történet :)
    A válaszokat megtalálod a blogon a díjak menüpont alatt :)
    És most látom, hogy már fent is a fejezet, úgyhogy röppenek olvasni aztán komizni :D
    Köszönöm még egyszer! ♥♥

    VálaszTörlés