2012. április 28., szombat

A játék - 2. forduló

Sziasztok! :)
Szépen elnéztem a dátumot, már két napja el kellett volna indítanom a 2. fordulót, de majd most. :D
Kaptam 18 nevet, én ezt szortírozom egy kicsit, és 10 személy közül választhattok majd, vagyis már most is szavazhattok. ;)
Ezt a 10 nevet úgy engedélyeztem, hogy tudjak is legalább kezdeni velük valamit, szóval innentől kezdve bárkit választhattok, mert az csak jó lesz nekem, és remélem ezáltal Nektek is. :) Úgy állítottam be, hogy több nevet is bejelölhessetek, de! azért ne úgy legyen, hogy mindenki bejelöl mindenkit, mert az úgy Nektek túl egyszerű, nekem pedig túl bonyolult lenne, gondolom nem szeretnétek 10-es győzelmet. :D
Szóval mostantól szavazhattok! :)
A jövő héten pedig jön a 3. forduló, amit majd akkor leírok, hogy hogyan fog zajlani. :))
Köszönöm, hogy szavaztok! :)
Az új fejezet valószínűleg holnap vagy holnap után érkezik! ;)
Kisses&Hugs♥, adadel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése