2012. április 19., csütörtök

A játék - 1. forduló

Sziasztok! :)
Mint azt mindenki tudja, meg volt a nagy találkozó, már csak fejezetek kérdése, hogy Ama mikor fog leszokni Ericről. (Mármint az imádásról.) Persze nem csak azért kell nekünk egy új sztár, hogy Amabel kiélhesse a rajongását, hanem, hogy borsot törjünk Eric, és persze Zachie orra alá is. :D
Ebben kérném segítségeteket, itt a pillanat, amikor Ti is beszállhattok a történet alakulásába. ;)
A játék lényege, hogy a 3. forduló végeztével legyen nekünk egy sztárunk, akit igaz, hogy nem akkora lelkesedéssel fog Ama szeretni, mint Ericet, de sokat fog vele foglalkozni, ami remélhetőleg bosszantani fogja a popsztárt. :D

1. forduló: mindenkitől kérni szeretnék sztárt, vagy sztárokat /lehet énekes, színész, együttes; egy kérésem lenne, fiúkról legyen szó/. Több embert is írhatsz, nem muszáj csak egy személyre koncentrálnod. Ez a forduló nagyjából egy hétig fog tartani.
2. forduló: Majd a következő héten lesz egy összegzés, az első öt-tíz (majd egy hét múlva kiderül) olyan személy, aki a legtöbb megnevezést kapja, újra szavazásra lesz bocsátva.
3. forduló: lesz három emberünk /vagy együttesünk/, ennél a pontnál elérkezünk az utolsó fordulóhoz. Itt az lenne majd a feladatotok, hogy kiválasszátok a három ember közül azt, akit szívesen látnátok a fejezetben említésként, és természetesen arra is kíváncsi leszek majd, hogy MIÉRT őt szeretnétek választani. 

A JÁTÉK ELKEZDŐDÖTT tehát,
1. forduló: mindenkitől kérni szeretnék sztárt, vagy sztárokat /lehet énekes, színész, együttes, öreg, fiatal, amerikai, angol stb. ; egy kérésem lenne, fiúkról legyen szó/. Több embert is írhatsz, nem muszáj csak egy személyre koncentrálnod. Ez a forduló nagyjából egy hétig fog tartani.
Itt még nem vagyok kíváncsi arra, hogy miért őt/őket írod, rád van bízva, kedved szerint választhatsz. ;) 
Tisztázzunk le egy két dolgot... 
1. Ericet ne válaszd! (Erickel nem lehet Ericet szívatni.)
2. J-Son sem a legjobb ötlet, mert ő is ott lesz a közelben.
3. Bármennyire is sajnálom, Danny sem lenne a legjobb alany. 
Azt hiszem ők hárman vannak, akik biztosan szerepelni fognak, és talán barátságot is fognak kötni az amerikai lánnyal. :)
Várom a neveket a bejegyzés alatt, az e-mail címemen, és a chatben is. Remélem sokan részt fogtok venni a játékban! ;)
Kisses&Hugs♥, adadel

20 megjegyzés:

  1. Szia! :DD
    Nos, én J-SONt mondom :$$ Érdekes helyzet lenne az biztos ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Szandi! :D
      Mintha megbeszéltük volna, de legyen, J-Son is játékban van. ;)

      Törlés
    2. Szia! (again)
      Tudom, de sokkal mókásabb lenne..mint pl. Zayn Malik.. (csak példa volt) :D
      Szóval, mivel megengedted, hogy írhatok még egy embert.. én egy filmszínészt néztem ki... (nézz után, ha nem ismered..szerintem nagyoooon helyes *-*)
      Szóvaal:
      Chris Evans lenne a második választottam :D

      ölellek :3

      Törlés
    3. Sziaa! :D
      Oké, igaz, hogy jobb lenne, nem is Amát félteném, hanem J-Sont, de akkor inkább már legyen Danny. :D
      Persze, hogy megengedtem, hiszen mondtam, hogy korlátlan, ez még csak az első forduló. ;)
      Ismerem Chris Evens-t, majd jövő héten hétfőn találkozom vele a moziban is. *-*
      Chris Evans is a játékban van! :))
      Csókollak! :D

      Törlés
  2. Szia!
    Ezt egy nagyon jó ötletnek tartom. Én kíváncsi lennék, hogy Eric mit szólna, ha Amabelnek a One direction lenne az új kedvence. :D Tehát én a One Direction-t mondom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Mindenképpen szükségem van valakire, és gondoltam, hogy megpróbálok a kedvetekre tenni. :) Köszönöm a válaszodat!
      One Direction is a játékban van. ;)

      Törlés
  3. Akkor Szia Harry Styles *-* :D Őt választom <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Becksie! :)
      Valahogy gondoltam, hogy Őt választod. :D Köszönöm, hogy részt veszel a játékban! :)
      Harry is játékban van. :D

      Törlés
  4. Hihi én Ian Somerhaldert vagy Chance Crawfordot :D őket imádom még ERic mellett *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Dórii! :D
      Őket én is imádom! ;) Köszi, hogy beszállsz a játékba. :))
      Ian és Chace is benne van a játékban. ;)

      Törlés
  5. Ez egy állati ötlet :D Na Mr Popular vetélytársad akadt ;) :D
    Én Joe Jonast vagy Harry Stylest mondanám :D Egyik sem ANNYIRA helyes mint Eric de azért rájuk féltékenynek lehet lenni :D
    pusziii Roxiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Roxiii! :)
      Úgy gondolod? Akkor jó. :D Úgy ám, viszont ne felejtsük el, hogy Ők vagy Ő csak említésképpen lesz benne a történetben. :D Egyetértek a srácokkal, mármint tényleg vannak elég helyesek ahhoz, hogy Eric féltékeny legyen. :D
      Joe (és Harry már amúgy is) benne van a játékban van. :D

      Törlés
  6. Sziia :) Én is a One Direction mellett döntök :)
    A két kedvenc énekesemet/énekeseimet olvashatnám egy fejezetben..na az lenne a legjobb :D
    Puszii: Betty

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa, Betty! :)
      Bízom abban, hogy megírhatom neked/nektek a legjobb fejezetet, talán nem is csak egy fejezet lesz. :D Viszont a srácoknak még nyerniük kell. :))
      A One Direction már benne van a játékban. ;)

      Törlés
  7. Bruno Mars..de szerintem ő nem illik Amabelhez, szóval One Direction: Zayn Malik (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nem is kell Amabelhez illenie, elég ha jól néz ki, és van valaki. ;) Szóval Bruno-t is belerakom, maximum nem választjátok majd Őt. :)
      Bruno és Zayn is benne van a játékban. ;)

      Törlés
  8. Jaaj, mindenki One D-zik, és nekem is ők ugranak be, ez tök tré... :D de úgy a szívemhez nőttek, mégis csak... nem is tudom, mivel angolok olyan, mintha a fiaim lennének, és jöjjenek már haza, mert így sosem találkozunk!
    Szóval... hm, nem is tudom..Chace jól hangzik, szóval Chace Crawford, meg... hm.. Zac Efron.. :D
    És nem, azért sem lesz egy 1D-s fiú sem!
    Hajrááááá Zac! :D ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaa Kinga! :D
      Csodálkoztam, hogy kibírtad, hogy ne Lou-t írd. :D De... büszke vagyok Rád! ;) Ma pedig boldog vagy, mert ma mennek haza, szóval juhhééé! :D
      Chace már benne van, Zacet pedig most beleveszem a játékba. :)

      Törlés
  9. Hát nekem elég sok név lett.:D De én az elsőben bízom a legjobban :P

    Cortez, Ian Somerhalder, Jesse McCartney, Chace Crawford, Michael Trevino, Joe Jonas, Zayn Malik, Zac Efron, Cody Longo, Taylor Lautner, Liam Hemsworth, Channing Tatum, Jensen Ackles. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Hajni! :D
      Tegnap este tényleg sokáig írtad. :D Én is szeretném, ha C lenne, de majd meglátjuk, azt egy kicsit nehézkesen tudnám megoldani. :D
      Benne van a játékban: Cortez, Ian, Jesse, Chace, Michael, Joe, Zayn, Zac, Cody, Taylor, Liam, Channing és Jensen.

      Törlés