2013. január 13., vasárnap

Díjak

Sziasztok! :)
Most valószínűleg nem szerettek, mivel nem fejezettel jelentkezem, de úgy érzem, nem halogathatom, a díjak felrakását a blogra, hiszen már így is el vagyok csúszva, de ne hogy azt merjétek gondolni, hogy nem vagyok hálás nekik, hihetetlenül nagy örömmel tölt el, hogy ennyien gondoltok rám. Köszönöm szépen! <3
Tehát van öt díjam, amiket én most szépen, megkapástól függően elétek tárok. :)
Köszönöm öt, jobban mondva hat embernek ezeket: Nina Law, Engel, Dórii, Anett, Flóra & Vivi! :))

Az első: Nina Lawtól. 

Szabályok:

 1. Írj magadról 11 dolgot!
 2.Válaszolj 11 kérdésre!
 3. Írj 11 kérdést!
 4. Küld tovább 11 blognak!

Írj magadról 11 dolgot (megpróbálok olyat keresni, amit még nem osztottam meg veletek):
1. Nem járok bulizni.
2. Az előbbi pontból következik, hogy nem szeretem a disco zenét.
3. Magamat meghazudtolva, most mégis egy bulizós mixet hallgatok - már napok óta.
4. Gondolhatjátok, hogy valami van a háttérben. :D
5. Szeretek rébuszokban beszélni - pedig ez idegesítő -, viszont valamely pontnál megtörök és a szavak csak kiömlenek belőlem. 
6. Kicsit parázok a holnapi vezetéstől - 10 cm hó hullt ma le.
7. Tegnap kijelentették, hogyha meglesz a jogsim, Bp-re csak éjjel mehetek vezetni - ennek pedig sok értelme van, ühüm, hát persze.
8. A családban imádják a véremet szívni. De mit tehetnék? Így is imádom őket.
9. Eladtam az unokatesómat.
10. Az előbbi pont bizonyítja, hogy nem vagyok teljesen százas. :D

Válaszolj 11 kérdésre:
1. Mi alapján választod ki a mellékszereplőid/szereplőid képeit, személyeit a történethez? Már ha vannak. :) 
   ~ Először letisztázom magamban, hogy milyen emberkét kreáltam, majd a hozzá megfelelő külsőt képzelem el, és ha ez megvan, jöhet a kutakodás a neten. 
2. Mi vett rá az írásra?
   ~ Semmi sem vett rá, egyszer csak nekiálltam, mert unatkoztam péntek este, és így született meg a Környezetem nevezetű fejezetem. :)
3. Vannak olyan blogírók, akik nagy hatással voltak az írásodra? Akár magyar, akár külföldi viszonylatban?
   ~ Természetesen vannak. :) Köztük vagy Te is, és még jó páran, akiket a legelső blogbejegyzésemben meg is említettem, mai napig nagyon hálás vagyok Nekik, Neked, hogy elültettétek bennem ezeket a kósza gondolatokat, és unalmamban nekiálltam írni! <3
4. Szórakozásból írsz, vagy pedig terved, hogy egyszer majd író légy?
   ~ Mindkettő? Igen, azt hiszem, imádok írni, szeretem is azt, amit írok, le tudok ragadni, nem tudom, hogy azért-e, mert olyan jó - mert efelől kétségeim vannak -, hanem inkább azért, mert az enyém, én teremtettem a szereplőket, én kreáltam ezt a világot, ezért csak szeretettel tudok rájuk figyelni. Szeretnék majd író lenni, de kétlem, hogy sikerülne, nem vagyok elég jó. :)
5. Mi alapján adsz személyiséget a szereplőidnek? Barátaid, ismerőseid adnak jellemükkel ihletet, vagy teljes mértékben te alakítod ki őket úgy, ahogy éppen jönnek?
   ~ Mondhatnám azt, hogy mindenki teljesen kitalált, de akkor hazudnék. :) A környezetemben levő emberkékből rengeteg tulajdonságot kiragadtam, nem pontosak, nem konkrétak, csak éppen fellelhetőek azoknak, akik ténylegesen ismerik őket. Vannak olyanok, akik senkire sem hasonlítanak, vannak olyanok, akik túlságosan hasonlítanak, ezért nem tudok erre megfelelő választ adni. :)
6. Megéled a szereplőid érzéseit?
   ~ Nos, hát... elő szokott fordulni, viszont általában ha rossz hangulatban vagyok, nem írok, tehát a legszomorúbb/legszánalmasabb/légkínkeservesebb és a többi... jeleneteket úgy írom, hogy kicsappanok az örömtől, és ilyenkor nemhogy átélem, hanem nevetek a szerencsétlenkedéseiken.
7. Miért ezt az énekest/színészt választottad fanfictionöd főszereplőjévé?
   ~ Mert akkor határozottan bele voltam zúgva Eric Saade-ba, ő volt a favoritom, mást nem is igen imádtam akkortájt, teljesen belefeledkeztem a lényébe. Milyen kis butácska voltam - na nem mintha most nem lennék, mindig találok valamilyen gyagyás hóbortot! :D
8. Mit gondolsz, mit szólna a hírességed, ha meglátná, amit róla írsz?
   ~ Szoktam ezen gondolkodni. Szerintem nem szólna semmit, csak egyszerűen lenyelne keresztben. :D
9. Ha lehetne öt kívánságod, melyek lennének azok?
   ~ Legyen három év múlva. Nagyon jól süljön ki az, hogy eladtam az unokatesómat. (:$) Nem ártana, ha nőnék még pár centit. Azt hiszem ennyi, ha ez meglenne, már nem lenne semmi problémám, mondjuk egy ötöslottónak is tudnék örülni és az sem lenne nagy probléma, ha a világ vezetői megvilágosulnának és megpróbálnák megállítani a Föld elpusztításának folyamatának kezdetét. Ezt szépen megmondtam...
10. Mi a világ egyik legnagyobb problémája, amit ha lehetne, te helyrehoznál?
   ~ Világbéke! Nem, igazából nem vagyok holmi szépségversenyjelölt, akik ezzel a szóval dobálóznak. Ezt azt hiszem senki sem tudná teljesen helyretenni, viszont talán mégis ez az egyik legnagyobb probléma amellett, hogy a globális felmelegedés a nyakunkon van.
11.: Mi azon reális képzelésed, ami lenni szeretnél? Azaz mit szeretnél, mi legyen majd a foglalkozásod?
    ~ Nagyon jól tudod, hogy nem tudom. :D Majd meglátjuk pár év múlva. :)
11+1. Mi a jövődet érintőleg a legnagyobb félelmed?
   ~ Ma: holnap tudjam normálisan irányítani az autót, és ötös legyen a biosz dogám. Mostanában: félek az érettségitől, és a nyelvvizsga gondolatától. Amúgy: nem tudom hogyan fogok tudni elhelyezkedni, nem tudom miben vagyok jó, nem tudom mit tudnék rendesen csinálni, nem tudom milyen munka lenne nekem jó.

Nem szeretnék rossz embernek tűnni, de nem rakok fel kérdéseket, mivel nincs kinek. Nem olvasok blogokat mostanában, csak egy-kettőt, azoknál is le vagyok maradva. Ők pedig tudják, hogy imádom őket, szóval most ezt/ezeket a díjakat gondolatban minden egyes blogírónak küldeném! :)


A második: Engeltől.

"Sziasztok! Most mivel karácsony jön, úgy gondoltam, hogy pár személynek ajándékozok egy 'top secret' díjat! Na nézzük csak, mi a teendőm és a ti teendőitek!"

  1. Ha megkaptad a díjat, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható képet!
  2. Őszintén kell válaszolj a kérdésekre!
  3. Összesen 5 személynek kell tovább adnod.
  4. Ezt egytől-eggyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat!
  5. A díjat visszafelé nem lehet adni!(annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)

MI A KERESZTNEVED, HOGYAN BECÉZNEK?

Adél. Nos, ezt pedig nem igazán lehet becézni, de szoktak Lédának, és Adadelnek hívni - az utóbbit én okos ragasztottam magamra még anno az általánosban, mert a adelv-emailcím túl átlagosnak tűnt. Ügyes, nemde? Amúgy néha Adélkáznak, na azt nem szeretem. :D

MELYIK DALON TUDSZ IGAZÁN SÍRNI?

Ha odáig fajulnak a dolgok, hogy sírok, akkor még a legvidámabb dalon is elkaphat a sírógörcs; de nem igazán szoktam, évente maximum ha kétszer, de akkor szakad a cérna, és akkor is csak úgy, hogy senki sem látja. 

FÉLSZ A SÖTÉTBEN?

Attól függ. Fejlesztettem magam, nem riadok meg, ha a városban vagy a falunkban egyedül kell sötétben mászkálnom. Viszont ha hallok valami szerintem rémisztőt, na akkor lesz csak ne mulass. :D

SZERELMES VAGY VALAKIBE?

Mindig az vagyok valakibe. De nem lehet, tudni, hogy az tényleg az-e, lehet, hogy csak egy hóbort. Viszont úgy érzem, hogy most ténylegesen kezdek az lenni - vagy nem; ki tudja? Én azért remélem. *-*

MI VOLT AZ EDDIGI LEGCIKIBB DOLOG, AMI ÉLETEDBEN TÖRTÉNT VELED?

Fogalmam sincs, biztosan van pár. De mivel ezeket próbálom elfelejteni, nem is szoktam rajtuk rágódni.

GONDOLATBAN ÖLTÉL MEG MÁR VALAKIT?

Ó? Még szép, a mögöttem ülő srácokat legalább naponta milliószor.  :D

SZERINTED A PÉNTEK 13. SZERENCSÉT VAGY SZERENCSÉTLENSÉGET JELENT?

Ezt mindig azon a napon állapítom meg, amikor megélem, van amikor semlegesen, van amikor rosszul, de van olyan amikor vidáman, önfeledten zárom le azt bűvös napot.

VAN OLYAN DOLOG AMIT MÉG A SZÜLEIDNEK SEM ÁRULTÁL EL?

Van hát! Azért mindenről nekik sem kell tudni. :D

HALLGATSZ OLYAN ZENÉT, AMIT MÁSOK ELŐTT CIKINEK ÉRZEL?

Amit mások előtt cikinek érzek? Nos, nem, viszont hallgatok olyan zenét, amiket mások cikinek állapítanak meg. :D

KISKORODBAN SÍRTÁL, AMIKOR SZURIT KAPTÁL?

Nem emlékszem. :D De nem hiszem, vagy ki tudja? Anyumat meg kellene kérdezni. 

MIT TENNÉL, HA HIRTELEN HÍRES LENNÉL?

Lubickolnék a hírnévben egy ideig, aztán utána elzárkóznék a világ elől, gondolom az anyagi dolgokat pedig totálisan magamra formáznám, teljességgel harmóniában élnék a szeretteimmel.

SZOKTÁL ÁLMODOZNI?

Öhm... igen, állandóan. Nem egyszer mondták már, hogy le kellene szállnom a földre.

JÁRNÁL CHACE CRAWFORDDAL?

Egy másik dimenzióban igen. :D Amúgy nem, ő olyan túl... nos, nem hozzám való azt hiszem, túl tökéletes. :) Nekem egy magyar, barna hajú, barna szemű 'aranyos' srác bőven - túlontúl is - megfelelne. 

HÁNY GYEREKET SZERETNÉL? FIÚ/ LÁNY, NEVEIK?

Pont tegnap gondolkoztam el ezen, viszont nem tudom pontosan. Mindenképpen szeretnék egy fiút, akit Ádámnak vagy Eriknek neveznék el, és utána pár évre rá egy kislányt, akinek a nevén még nem gondolkoztam. De a fejembe ötlött, hogy mi lenne, ha ikreim születnének először, ami feldönti a kialakított képet... na de, ezzel még igazán nem kell foglalkoznom. Még először az apajelöltet kellene megtalálnom, nemde? :D

ADNI VAGY KAPNI JOBB?

Adni, viszont ha kapok, az is felemelő érzés, mert gondoltak rám, és ez azt jelenti, hogy nem vagyok annyira rossz ember. :)

TITKOM:

Úgy lényegében nincs, mert valakinek mindig kikotyogom, de azért nem fogom ide leírni, hiszen a szó mégis elhal, az írás pedig megmarad. :)

BAKANCSLISTA:

Sok mindent szeretnék, rengeteg álmom van, de mostanában csak egy, ami igazán: ami remélem sikerülni fog - nem írom le, mert köze van a titokhoz. ;)



A harmadik: Dóriitól, lásd. Engel-től kapott díjam. :)



A negyedik: Anettől.

Szabályok:

 1. Írj magadról 11 dolgot!
 2.Válaszolj 11 kérdésre!
 3. Írj 11 kérdést!
 4. Küld tovább 11 blognak!

Írj magadról 11 dolgot: nem szeretnélek titeket untatni, ezért most átugranám, de kaptatok ma már tőlem. :)

1. Miért kezdtél neki írni?
   ~ Mert unatkoztam, és szeretek alkotni, és annak idején rengetek blogot olvastam ezért belevágtam. :)
2. Mi a kedvenc parfümöd?
   ~ Nem vagyok igazán az a csajos lány, éppen ezért nem vagyok jártas a divat és a piperecuccok világában, viszont amit most használok, egyszerűen imádom. :) Perceive Dew, Avonos, és azt hiszem nekem az új illat van meg. :)
3.Sportolsz valamit?
   ~ Jelenleg semmit.
4. Milyen idegen nyelvet tanulnál legszívesebben?
   ~ Spanyolt, azt hiszem. :)
5. Mi a kedvenc városod?
   ~ Egyszer Los Angeles-be és New York-ba mindenképpen szeretnék eljutni, elbűvölnek. :)
6. Mi a kedvenc sorozatod és miért?
   ~ Ez egy nagyon nehéz kérdés. Rengeteg van, rengeteget nézek, de azt hiszem most a Gossip Girl-t kell, hogy leírjam. :)
7. Mi leszel,ha nagy leszel?
   ~ Örülnék, ha valaki tudná erre a választ.
8. Mi a kedvenc dalod?
   ~ Sohasenincs, javítom: nincs kedvenc dalom, soha nem is volt, és szerintem nem is lesz. 
9. Van olyan emléked,amit soha nem szeretnél elfelejteni,miért?
   ~ Nem is tudom, egy emlékemet sem szeretném elveszíteni, mert ez vagyok én, ha valamit elveszítenék, már nem lennék teljes.
10. Melyik a kedvenc blogod?
   ~ Erre nem válaszolok. :) Sok barátnőmnek van blogja, nem tudnék közülük választani, másokat pedig nem igazán olvasok mostanában. :)
11.Ki a kedvenc színészed,színésznőd?
   ~ Nincs kedvencem, sokakat szeretek, de nem tudok közülük választani. :)


Ötödik: Vivitől és Flórától. 



1. Hogyan jött a blogodhoz az ötlet?
   ~ Nem tudom, egyszer csak elkezdtem, a körvonal  kirajzolódni, és attól kezdve már csak mérlegeltem. :)
2. Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?
   ~ Halvány lila gőzöm sincs, ez még a jövő hatalmas kérdése.
3. Csendben szoktál írni, vagy szokott lenni háttérzaj?
   ~ A második, nem tudok csendben lenni, zavarja a fülemet, valami apró hangnak mindig kell lennie. :)
4. Pasi ideál?
   ~ Mondanám azt, hogy nincs, de eddig mindig csak olyanok tetszettek, akik barna hajú és szeműek voltak. A mostani eset is ilyen, éppen ezért nem sorolnám tovább, mert nem szeretnék konkrét személyt leírni. :) Ja és hoppácska! Vannak azért kivételek! :D
5. Álmodozó típus vagy?
   ~ Mi az hogy?! Nagyon is.
6. Mi volt az a blog vagy könyv amit olvastál és nagy hatással volt rád?
   ~ Rengeteg ilyen volt, de azt hiszem a legintenzívebb A Szent Johanna Gimi könyvsorozat volt, ami még a mai napig is tart.
7. Mi a kedvenc könyved?
   ~ Rengeteg van, de az előbbi könyvsorozat a kedvenc. I'm forever SzJGer!
8. Szereted a tesit?
   ~ Igen, nagyon. :) Bár vannak dolgok, amiket nem szeretek benne.
9. Kedvenc sorozatot?
   ~ Jó pár sorral feljebb már elhangzott a Gossip Girl. :) Megérdemli, hogy kedvenc legyen.
10. Tanulós típus vagy, vagy inkább ahogy esik úgy puffan?
   ~ Nem szeretek tanulni, bár szerintem nem vagyok ezzel egyedül, viszont tanulok, mert kell, nem lehet, mindent a véletlenre bízni. :)
11. Csinos, átlagos vagy sportos stílusod van?
   ~ Csinosnak biztosan nem csinos, viszont ha nagyon kedvem van hozzá, fel tudok úgy is öltözni. Nem tudom, hogy átlagos vagy sportos lenne-e a stílusom, de inkább az első, nem is tudom, olyan adélos, és higgyétek el, ezt nem én találtam ki. :D


Na szóval azt hiszem ennyi lettem volna mára, még egyszer, nagyon, nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltatok rám és megajándékoztatok ezekkel a díjakkal, és röstellem, hogy ezt nem továbbítom lényegében senkinek sem, de gondolatban küldöm minden olyan embernek, akik blogírásra szánták magukat! <3
Puszilok mindenkit! :))

P.S.: azoknak akik végig elolvasták ezt a bejegyzést, üzenném, hogy nem tudom mikor jön a fejezet, viszont azt megsúgom, hogy ott folytatódik, ahol abbahagytuk. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése