2012. május 9., szerda

A játék - 3. forduló

Sziasztok! :)
Megjöttem az utolsó fordulóval is, sokat gondolkoztam, hogy van-e értelme, hiszen Chace nagy fölénnyel nyert, de azért adok esélyt még a másik két - jobban mondva hat - versenyzőnek is. :)
Lassan elérkezünk arra a pontra, amikor Amabel leváltja Ericet, elengedi Őt, mármint csak a rajongását iránta, mert ott lesz Ő neki, csak éppen a közvetlen közelében, nem pedig a fejében. :D Ja és ne felejtsük el, hogy ez leginkább Eric felhergelésére van, na meg persze, bárki is lesz a nyertes, elég közel fog állni Amabel szívéhez. :)
Muszáj elmondanom, hogy akit most megszavaztok semmiféleképpen sem fog szerepelni a történetben, csak említésként lesz a fejezetekben, hiszen ez még mindig egy Eric fanfiction. :)
Aki még nem olvasta volna az utolsó fejezetet Tűzriadó címmel, lejjebb tekerve megtalálja! ;) Minden kominak nagyon örülök, akár rövid, akár hosszú, mert azzal tudjátok tudtomra adni érzéseiteket a fejezettel kapcsolatban, és segítetek engem arra ösztönözni, hogy jót írjak - feltéve ha az amit írok jó. :)
Most pedig jöjjön a játék...


3. forduló: lesz három emberünk /vagy együttesünk/, ennél a pontnál elérkezünk az utolsó fordulóhoz. Itt az lenne majd a feladatotok, hogy kiválasszátok a három ember közül azt, akit szívesen látnátok a fejezetben említésként, és természetesen arra is kíváncsi leszek majd, hogy MIÉRT őt szeretnétek választani. 

Tehát annyira szeretnélek titeket kérni azon kívül, hogy megadtok nekem egy nevet - komiban, a chatben, e-mailben -, írjátok oda azt is egy-két mondatban, hogy miért Őt/Őket szeretnétek a fejezetben "látni". Győzzetek meg arról, hogy Őt/Őket válasszam. ;)
Ennyi lenne, nem nehéz és csak pár percetekbe telik Nektek, hogy eldöntsétek jó pár fejezet jelentős alkotóelemét. ;)

Dóriinak és Roxiiinak a folytonos piszkálás miatt üzenném, hogy ha nem tették volna, meglehet, hogy még jobban elhúztam volna a fejezet megírását, szóval köszönöm lányok! :)) 

Most pedig választásra fel! :)

Puszilom minden kedves olvasómat ♥, adadel

9 megjegyzés:

  1. Hihi remélem első vagyok én rövid és tömör leszek!! Chace-t és Ian-t is én mondtam viszont Chace inkább korabeli és nézz rá ő rá mindenki féltékeny lenne még akkor is ha több ezer kmre lakik szóval garantálom h Eric féltékeny lesz főleg h ő is nagyon el van szállva magától! Ian is írtó dögös de már idősebb azért is inkább Chace válaszd :D remélem őt választod puszii

    VálaszTörlés
  2. Szia!! :)
    Nos, sajnálom hogy J-son kiesett a játékból, de nem búsulok, ugyan is a három között van egy másik nagy-nagy kedvencem is :D
    Ian Somerhalder!
    Why?
    Ide nem nagyon tudok értelmes, összefüggő mondatok leírni,elmondani de azért megpróbálom :'D Tehát, a vámpírnaplók szereplése miatt irtózatosan megszerettem. Imádom a humorát :'D Helyes pasi is...De amúgy Stefan párti vagyok :'D És azok a kék szemek *--* huh :D
    Azért szeretném látni, mert kíváncsi lennék Eric mit reagálna rá... hogy Ama már Ian-t szereti..hiszen, a két fiú teljesen más kategória :'D Féltékenység lenne..efelől nincs kétségem :) Remélem elég kielégítő volt a válaszom :P

    öleeel, Vanity

    VálaszTörlés
  3. Ismét bocsánat a piszkálás miatt, de örülök ha ösztönző volt ;)
    Én azért választanám Chace-t mert -igazából azért amiért Dóriii :D- talán Ő rá lenne a leg leg legféltékenyebb Eric :D Vele halálra tudná idegesíteni :D Szerintem :D
    Ianre meg azért lehetne mert homlokegyenest már mint Eric..nem a tini sztár kategória..hanem érett férfi.. o-o most én is elbizonytalanodtam... de talán akkor is Chace :D
    pusziii Roxiii

    VálaszTörlés
  4. Én Chace-t választanám.. igazából nincs különösebb oka, csak Ő a legszimpatikusabb és szerintem vele tudna a legjobban Eric agyára menni :) Mert Popilar nem szereti a riválisokat :D
    Szóval Chace Crawford
    (: Melody

    VálaszTörlés
  5. Szia.:)
    Én Chace-t mondom. Eredetileg Cortezt szerettem volna, de kiesett a játékból. Így Chace, mert őt akartam még nagyon, hogy esetleg benne legyen.:D
    Hajni :)

    VálaszTörlés
  6. Szia :D
    Én is Chacet mondanám...amit igazság szerint nem tudnék megindokolni... valahogy rájuk néztem és akkor Chace :D
    Jenni

    VálaszTörlés
  7. Meglepetés a blogomon :) http://saade-story.blogspot.com

    VálaszTörlés
  8. Ééééééééés Chace!

    Hogy miért? Mert... nem is tudom, mikor először megláttam a GGben, felkiáltottam: Jé, Zac Efron is játszik ebben a sorozatban?!
    Aztán azóta imádom a pasit, helyes, isteni hangja és teste van, és wah! *.*
    Szóval Chace párti vagyok, és azt hiszem méltó ellenfele lenne Eric Saade-nak.
    :)))

    VálaszTörlés
  9. Szia :))

    Egyértelműen Chace-t mondom :) hogy miért? Nem csak azért, mert a történetem egyik főszereplője (ááá, dehogy :P) :) hanem a már fentebb említett okok miatt is :D Tuti, hogy Ericet megenné a fene :D szerintem nagyon kiakadhatna :D
    a másik hogy Chace tényleg fiatalabb, bár szó se róla Ianon se látszik meg a kora :D
    amúgy is a Gossip girl most nagyon felkapott lett az egész világon :) jó tudom, a Vámpírnaplók is, de akkor meg azzal is piszkálnák, hogy rákattant a természetfelettire :D így pedig csak azért lehet, hogy rabul ejtette Chace két szép szeme :D Amabel is jobban járna Chaceszel ;)

    Remélem segítettem :D

    puszi, Csillu

    VálaszTörlés