2012. január 19., csütörtök

Születésnap

Sziasztok! :)

Lehet, hogy Nektek a Január 19-e nem sokat jelent, de nekem igen, ma lett a blog két hónapos, és tegnap átléptük már a 6000 oldalkattintást, amit nagyon szépen köszönök! Nem is tudom, hogyan tudnám ezt meghálálni Nektek... Ígérem, pár perc, és fent lesz a 14. fejezet is. :D

A másik számámra fontos dolog, hogy a mai napon töltöttem be a 16. életévemet, Apukám szerint én öregszem, de Ő nem, igazán kedves, a lényeg a lényeg, hogy egy év múlva elkezdhetem letenni a jogsim, amit már nagyon várok. :))
A másik dolog, amiért ezt a bejegyzést írom, az pedig a ma reggeli hatalmas meglepetés hatására teszem. Reggel a suliban még teljesen kómás fejjel mentem fel a büféből, és amikor beléptem az osztályba, és a padomra néztem, a lélegzetem is elállt, mert egy - finom - kosárkába bele volt állatva egy gyertya, és égett! Az elfújásánál nem kívántam semmit, mert mindenem meg van, az igazi Eric Saade-t meg úgy sem kapnám meg. :D Nem is tudom elmondani, hogy ez mennyire meghatott. :)) Utána pedig a lányok megajándékoztak, és hát.. a döbbenet ott még rá tett egy lapáttal, mert egy hatalmas Eric képet kaptam - most csak azt bánom, hogy nem vittem magammal a kémia előadóba, hogy szorítson nekem a dolgozat írás közben -, előtte este pedig egy Erices párnát kaptam, és még a kép is, azt hiszem, hogy nagyon jóra sikerült ez a szülinapom. Igaz, hogy a hangommal, még mindig nem tudtunk teljesen kibékülni egymással, de majd csak visszajön. :))

Hoztam Nektek egy képet, amin rajta vannak az ajándékaim:

4 megjegyzés: