2012. január 31., kedd

Díjak

Sziasztok! :))

Tudom, tudom, most biztosan mérgesek vagytok rám, amiért nem fejezettel jelentkezem, de ember vagyok, és méghozzá egy olyan, aki képes mindenhol elcsúszni, most is ez történik. Jelentem, a fejezet majdnem kész, ha ma nem is, de holnap olvashatjátok. Elnézést kérek, megérdemlem, ha haragszotok, és nagyon-nagyon sajnálom!

A jó része ennek a bejegyzésnek az, hogy kaptam ma két díjat, két személytől is, először is Dóry-tól, és Vanity Destiny-től. Nagyon szépen köszönöm csajok, elképesztően jól esik! :)



Szabályok!

1.Tedd ki a képet a blogodra! 
2.Köszönd meg annak,akitől a díjat kaptad! 
3.Írj le magadról 6 dolgot!
4.Küld tovább 5 blog írónak,linkkel együtt!
5.Hagyj megjegyzést a blogjukon!


1. Fent megtaláljátok. ;)
2. Megtettem, de itt is nagyon szépen köszönöm! :)
3. 1~Jelenleg Eric Saade a kedvenc énekesem, és valószínű, hogy sokáig Ő is marad. 2~A szívemben második helyet foglalja most el , és már több mint öt éve szeretem Jesse McCartney-t. 3~Nem tudom, hogy milyen színű a szemem, keverék, senki sem tudja megállapítani. 4~Internet, és laptop leszokóban vagyok. 5~A négyes nem fog összejönni. 6~Imádok beszélni.
4. 
3. Ági

5. Teljesítve! :D


6 megjegyzés: