2012. április 1., vasárnap

19. fejezet - Csingiling

Sziasztok! :)
Meg is hoztam a frisset, remélem most nem nagyon várakoztattalak meg benneteket.
Amint észrevehettétek új kinézetet készítettem, remélem elnyeri a tetszéseteket. :)
Nagyon szépen köszönöm a komikat, amiket az utolsó fejezetemhez írtatok - igyekszem mihamarabb válaszolni rájuk -, és nagyon hálás vagyok amiatt, hogy nem pártoltatok el mellőlem a pár hetes kihagyásom alatt. :)
Lehet, hogy ma nagyon félrenyúltam a zeneválasztással kapcsolatban, de azért remélem nem fogtok szörnyülködni. :D
Jó olvasást kívánok, és köszönöm, hogy vagytok nekem! :))
Puszillak Titeket, adadel

Csingiling



/Eric szemszög/

Boyfriend (FIGYELEM! Justin Bieber veszély, gondoltam szólok, még mielőtt menekülnétek a blogról. ;) Viszont ha nincs a sráccal semmi bajod, jó hallgatást és egyben olvasást!)

-          Akkor megegyeztünk – biccentett egyet, majd folytatta -, de ugye tudod, hogy Will most nincs itt? Nem kell ennyire úriemberként viselkedned – miért baj az, hogy jó vagyok? Amint elhangzott a mondata, mind a ketten az ajtó felé kaptuk a tekintetünket, mert kopogásra lettünk figyelmesek.
-          Will egy idióta, és csak teszi a fejét – indult el a lány a bejárathoz, közben viszont rám figyelt -, nem lehet őt komolyan venni – mosolyogtam.
-          Úgy gondolod? – vonta fel a szemöldökét. – Nekem nem úgy tűnt.
-          Az csak a látszat – na ja, még én sem tudom mi ütött belé, elhiszem hogy az édesanyja kérte, vagy parancsolta, de már nincs Angliában, hogy eleget tegyen neki. Nem látja őt, simán viselkedhetne normálisan. De azt hiszem így szórakoztatóbb a srác.
-          Akkor mi van a felszín alatt? – már a kilincset szorongatta. Szólásra nyitottam a számat, de azon nyomban be is csuktam, mikor a tekintetem rásiklott az ajtóban álló nőszemélyre.
-          Szia, azt hiszem nem kell bemutatkoznom, viszont neked sem szükséges, Mia tájékoztatott mindenről. Remélem jóban leszünk majd – lépte át a küszöböt -, Amabel örülök, hogy adtál enni ennek a tökfilkónak, mert ha nem rakják a szájába az ételt képes nem táplálkozni, még akkor is, ha nagyon éhes – köszi Drága, mintha egy kis óvodás lennék, jobban nem is tudtál volna bemutatkozni, jobban mondva bemutatni engem. Mind a kettő nő nemű lény arcán mosoly terült szét, én meg jobbnak láttam befogni, majd később megkapja. – Erickel néha harcban állunk – néha? Állandóan! – kíváncsi vagyok, hogy a viták során kinek a pártján fogsz állni majd. És majdnem elfelejtettem, üdv a kis körünkben! Mostantól te is a csapatba tartozol! – mosolygott rá a „barátnőm”, kezét nyújtotta, Ama elfogadta, majd meg is szólalt, igaz, kicsit sokkosan nézett, de ezt betudtam annak, hogy Molly a legelső percekben lerohanta.
-          Öhm szia, Molly! Örülök, hogy találkoztunk – bökte ki végül, majd rám nézett. – Szerintem Eric jól lakott, és azt mondod, hogy lusta a csávó? – vajon mi zajlódhat le a kis rajongómban? Apropó, mennyire „szeret” engem, hiszen a legtöbb fanatikus már réges-régen lerohant volna. Két lehetőség van, vagy teljesen hidegen hagyja a személyem, vagy jó az önuralma. Mind a két lehetőséget előnyösnek tartom, talán jól meg leszünk egymás közelében.
-          Lusta, én? Egyáltalán nem, Molly imádja túlozni a dolgokat – védtem meg magam, majd feltápászkodtam a kanapéról, és odamentem hozzá, hogy kellőképpen üdvözölni tudjam. Nem volt nagy ügy, adtam az arcára egy puszit, és megöleltem, viszonozta a gesztust, majd elváltunk egymástól. Amabel pont úgy helyezkedett el a lakásban, hogy teljes rálátásom volt az arcára a procedúra alatt. Az arca olyan volt, mint amire számítottam, hitetlenkedő. Mindenki így nézne ránk, ha ilyen pillanatban látna minket, hiszen mi vagyunk Svédország álompárja, viszont ez csak egy látszat, ugyan úgy, mint ahogy most Will viselkedik.
-          Viszont Kedvesem csak olyan dolgokat lehet eltúlozni, amit el lehet – a kedves, hízelgő szavak nem igaziak, még az elején azok voltak, de az idő folyamán eltűntek, és átváltoztak gunyorossá.
-          Pff oké, legyen úgy, ahogy mondod – vágtam be a durcit, beismerem, néha tényleg tudok kisfiúként viselkedni – most pedig ha megbocsájtotok, szeretnék haza menni, mert fáradt vagyok – hogy nyomatékosítsam szavaimat, megdörzsöltem szemeimet.
-          Persze, menj csak Saade baba – köszönöm szépen kedves szavait Molly kisasszony. Mondandója alatt elmentem mellette, ő pedig gyengéden megveregette a hátamat. – Aztán nehogy álmodban elraboljanak a ronda szörnyecskék! – oké, elég volt, puffoghatok, de jóízűen fel is nevethetek, melyik legyen? Éreztem Amabel pillantását magamon, ezért oda fordultam hozzá.
-          Ne is törődj velünk, nálunk ebből állnak a beszélgetések – kacsintottam rá. Ő pedig elpirult. – Te pedig Sandén, jobban tennéd, ha visszafognád magad!
-          Mert különben mi lesz? – nézett rám kihívóan.
-          Tudod te azt nagyon jól – tartottam a szemkontaktust, mégpedig azzal a pillantásommal, ami csak egy dolgot jelenthet.
-          Nem mered! – mondta visszafojtott lélegzettel.
-          Ó dehogyisnem! – vigyorogtam.
-          Hé skacok, elhiszem, hogy hiányoztatok egymásnak, és a többi, de örülnék, ha nem az én lakásomban esnétek egymásnak – mondta Amabel úgy, hogy nem tudtam megállapítani, hogy milyen érzések játszanak le benne. Mi viszont Molly-val egymásra néztünk, és elnevettük magunkat. – Most mi van? – kapkodta kettőnk között a tekintetét. Molly szólalt meg először.
-          Nem, semmi ilyesmi, vagyis persze, hiányzott a mamlasz, de nem arra gondolunk, amire most te céloztál – örülök annak, hogy nem próbálja elferdíteni az igazságot.
-          Pontosan, én teljesen máson járatom az agyamat, és ha M nem fog vissza egy kicsit a modorából, akkor megteszem – mosolyogtam a lányra, majd Molly-hoz fordultam. – Te – emeltem fel a mutatóujjamat – majd menj haza, ja és viselkedj, nem rám törni az ajtót és szép álmokat! – bólintott egyet, de amilyen bestia nem bízom meg benne. – Jó éjt Amabel, álmodj szépeket! Reggel találkozunk? – indultam kifelé.
-          Hm? – kérdezte kábultan.
-          Tudod, megyünk futni – mosolyogtam.
-          Ó, hát persze. Mondjuk fél hat? – fasza, na mindegy, majd alszom délután.
-          Rendben, de muszáj olyan korán? – kérdeztem hatalmasra tágult szemekkel. Általában a gyönyörű barna szemeimmel – nem vagyok egoista, többen mondták már, miért ne hinnék nekik? – tudok hatni a nőkre. Úgy néz ki Molly-ra nem, mert azon nyomban elnevette magát. Amabel-en viszont láttam az elgyengülés jeleit, úgy látszik, még sem hagyom teljesen hidegen.
-          Hát… - kezdett bele a mondatba – nekem muszáj, de neked nem kötelező jönnöd – küldött egy halovány, zavarban lévő mosolyt – aludd csak ki magad – pillantott Molly-ra. Úgy néz ki még mindig nem fogta fel a dolgokat, sebaj, majd az idő folyamán leesik neki.
-          Nem hagyom ki a reggeli futást, akkor majd fél hatkor ütközünk, de remélem most nem szó szerint – kacsintottam rá, majd kiléptem a már nagyra tárt ajtón. – Sziasztok! – rápillantottam a liftre, de a gondolatra felnevettem, hiszen mégis csak egy emeletet kell másznom, annyira azért nem vagyok lusta. Mikor felértem, a kulcsaimat elővettem a zsebemből, majd kinyitottam a zárat. Mikor szabad lett a belépés, úgy is tettem, majd egy sötét helyiségben találtam magamat, a villanykapcsolóért nyúltam, és amint megnyomtam, szemem elé tárult a hetekkel ezelőtt elhagyott otthonom. Kicsit hiányzott, jó most itthon lenni. Elmentem gyorsan lezuhanyozni, majd hamar az ágyamban kötöttem ki, tényleg lefárasztott a turné, itt az ideje kipihennem magamat. Még álomba szenderülésem előtt gondolkoztam egy kicsit az alattam lakó hölgyeményről… úúú, Will megfertőzött!


/Zachie szemszög/

   Igaz, hogy éjjel beszéltünk, de az nem volt az igazi, hiányzik, jobban, mint nyáron, mert akkor legalább tudtam, hogy vissza fog jönni, de most? Őrültség, nincs összekötő kapocs közöttünk, tudunk egymás nélkül élni, nem vagyunk se egy pár, se pedig házasok. Csak két különböző ember, akik az évek során egy nagyon erős barátságot, nem, inkább köteléket alakítottak ki. Mikor a lányok rávettek, hogy valljak neki szerelmet, nem gondoltam arra, hogy talán tényleg úgy is érzek, most sem hiszem azt, csak éppen valami megmagyarázatlan dolog miatt magam mellett szeretném tartani, nem pedig több ezer kilométerre, főleg nem úgy, hogy egy egész óceán választ el tőle. Szeretnék vele beszélni, még akkor is, ha semmi mondanivalóm nincs, de mégis lenne, miről tudnánk beszélni. Viszont a hülye időeltolódás miatt nem hívhatom fel, mert igaz, hogy nekem délután három óra van, de Ő már az álmait alussza.

-          Zachie, Drágám, bejöhetek? – hallottam meg anyum hangját az ajtó előtt.
-          Gyere csak – kiáltottam ki, majd leállítottam a játékot és a nyitódó ajtó felé fordultam. – Viszont, Anyu, hányszor mondjam még, hogy ne hívj Zachie-nek? – szegeztem neki a kérdést.
-          Jól van, jól van, ne haragudj, de Ama rád ragasztotta.
-          Ajj, ne hogy azt mondd, hogy nem csak ti ketten használjátok! – vágtam egy savanyú képet.
-          Én azt nem tudhatom, de nem is azért jöttem, hogy megbeszéljem veled azt, hogy hogyan hívjalak, de komolyan mondom Fiam, ha azt szeretnéd, hogy senki Zachie-zzen, először a Leányzóval kell megbeszélned – mosolygott rám.
-          Ha az olyan egyszerű lenne – mondtam morogva, majd kíváncsian figyeltem az arcát, mert még mindig nem derült ki, hogy miért jött fel hozzám.
-          Ráérsz ma? – kérdezte.
-          Attól függ, mit terveztél – mire számítsak? Félnem kell?
-          Cole-ék meglátogatnak minket – ha jön a Summer család, azt jelenti, hogy Stacie sem hiányozhat. Imádom a kiscsajt, de ha egy egész délutánt vele kell töltenem, képes kikészíteni. – Lekötnéd Stacie figyelmét?


-          Gondolom nincs választásom – rántottam meg a vállam, majd elmosolyodtam. – Mikor érkeznek? - Anyumnak nem is volt ideje válaszolnia, mert berobbant az ajtóm, majd egy kiskirálylány a nyakamba vetette magát.
-          Zachie, úgy hiányoztál – mondta nekem a csilingelő vékony hangján.
-          Szia Stacie – mondtuk Anyuval egyszerre – én most megyek, Zach, vigyázz rá! – mosolygott, majd kihátrált.
-          Ne félts minket Sandy néni, Zach már majdnem egy kész felnőtt, mindig vigyáz rám – hahh a kis elbűvölő szörnyeteg. Mindenkit levesz a lábáról, engem is mindig az ujjai köré csavar, mázlim van egy ilyen unokahugicával, egyetlen egy emberrel nem jön ki tökéletesen, az a személy pedig Ama, évek óta folyik a harcuk, nos, nem is nevezhetném annak, mert Amabel-nek fogalma sincs, hogy a kisasszony miért haragszik rá, eddig még nekem sem sikerült kiszednem belőle.
-          Mizujs Bogaram? – néztem le rá.
-          Zachary Larson, ne hasonlítgass engem semmilyen bogárhoz, hányszor mondjam még el neked?
-          Elnézést Ms Summer – letettem a földre, majd én is fölálltam.
-          Na látod, tudsz te ha akarsz – terült el egy diadalittas mosoly az arcán. Ahhoz képest, hogy még csak 6 éves, nagyon okos a kiscsaj.
-          Ugye, milyen okos vagyok? – húztam ki magamat.
-          Azért nem kell túljátszanod – nevetett fel. Egy kis törpe leteremtett, hát ez meg hogy lehetséges? – Zachie mit fogunk csinálni?
-          Zachie nem fog csinálni semmit sem, Zach viszont lehet, hogy elviszi Stacie-t fagyizni, meg ha szeretné, akkor meglátogathatják Jason-t is.
-          Jason-t mi? – emelte rám hatalmas kék szemeit. – Nem inkább Amabel-t? – vont kérdőre. Hangjában hallottam azt a hangsúlyt, amit csak ellene szokott használni.
-          Tévedsz, igaz, jó lenne meglátogatni Amát, és tudom, hogy te is mennyire szeretnéd Őt látni – kacsintottam rá, ő pedig rálépett csöppnyi lábával a sajátomra – na azért nem kell ennyire kimutatnod a szeretetedet – emeltem fel, majd megpörgettem a levegőben. – Tudod, Amabel egy jó ideig nem jön haza, elment külföldre tanulni.
-          Ó – emelte ujjacskáját a szájához – sajnálom Zachie – mászott fel mellém az ágy szélére, majd átölelte a nyakamat – tudom, hogy mennyire szereted Őt – mi ez a reakció, azt hittem, hogy ugrálni fog örömében.
-          Nem jobban, mint Téged – öleltem vissza. Majd fogta magát és az ajtóhoz rohant.
-          Te Butus, nem tudsz engem átverni, na de gyere, menjünk Jason-hoz! – mondta a mondat második felét vidáman. És mi az, hogy nem tudom Őt átverni? Én vagyok buta? Ő az, ha azt hiszi, hogy hazudok Neki. Mindig is tudtam, hogy Stacie egyfajta rajongást érez Jas iránt, jajajj, remélem Daisy nem tartózkodik most a Maynet villában, mert Cie még a végén kipécézné magának. Megindultam utána, a kiscsaj már a lépcsőn baktatott lefelé - … Sandy néni, ugye Zachie nem szomorú? – megálltam, hogy ne láthassanak, kíváncsi vagyok erre a beszélgetésre.
-          Miért lenne az Drágám?
-          Hát… tudod, Amabel miatt – halkította le a hangját. Miért gondolja azt, hogy szomorú vagyok? Nem vagyok az, csak hiányzik, az nem ugyan az.
-          Nem szomorú – hallottam hangjából, hogy mosolyog -, tudja, hogy majd visszajön, viszont addig is, itt vagy neki Te, még talán jobb társaság is vagy Neki – nem jobb, ugyan olyan, viszont a Manóval nem lehet úgy viselkedni, mint Amával.
-          Te is tudod, hogy ez nem igaz!
-          Na gyere Bogaram, menjünk, sziasztok! – intettem oda nagybátyáméknak, aki felszisszent, azt hiszem érezte, hogy az említett robbanni fog. Rám emelte pici ujját, majd hangosan magyarázni kezdett.
-          Zachie Larson – most rajtam volt sor a felszisszenésre – ha most nem hagysz fel a bogarazással, meg fogod bánni! – fenyegetett meg csilingelő hangjával. – Úgy nézek ki, mint egy bogár? A válasz nagyon egyszerű, NEM!
-          Miért, szerinted én úgy nézek ki, mint egy kisbaba? A válasz nagyon egyszerű, NEM!
-          Khm… Csillagom, nyugalom, úgy nézel ki, mint egy hercegnő – na igen, aranyszőke göndör fürtök, ragyogó kék szemek, és csupa-csupa rózsaszín ruha. Nem kétség, egyszer még Szépségkirálynő lesz belőle. – Zach, Te pedig néha igenis tudsz úgy viselkedni, mint egy kisgyerek, mint például most. Miért vagytok ennyire érzékenyek a nevekre? – kérdezett minket Cole, a többi felnőtt pedig nagyban mosolygott.
-          Mert csak – vágtuk rá egyszerre, majd mind a ketten megindultunk a kocsimhoz. Az út csendesen telt, majd amikor odaértünk, ledobtuk magunkat a kanapéra, ott volt Jas és Flo is, beszélgettünk, néztük egy kicsit a tévét, majd két csapatra oszlottunk, fiúk és lányok. Eltűntek a szemeink elől, Stacie viszont a felszívódás előtt elkérte a telefonomat. Én pedig amilyen aranyos és kedves vagyok, odaadtam neki, viszont lehet, hogy nem kellett volna.


/Stacie szemszög/

   Nagyon jól tudom, hogy Zachie szereti Amabel-t, sőt imádja, talán jobban is, mint kellene, ezért nem voltam vele kedves sohasem, de most muszáj lesz vele beszélnem. Kicsi vagyok, aranyos és engem mindenki szeret, ő is, de nem érdekel, nem ér az, hogy vele többet van Zachie, mint velem, pedig én vagyok az unokahúga, ő senkije sem, na jó, de,  hiszen legjobb barátok, de érzem, hogy Zachie többet szeretne, viszont én ezt még nem érezhetem, de azt tudom, hogy hiányzik neki, még ha nem is mondja ki. Vajon miért ment el Ama? Miért nem maradt itt Zachie-vel? Ő ide tartozik!

-          Zachie? – hallottam álmos hangját a vonal végéről, de nem csak én, Flo is, mivel kihangosítottuk, igaz, hogy azt mondta Ő ebben nem vesz részt, de kíváncsi arra, hogy miről fogunk beszélni.
-          Nem, én vagyok.
-          Csingiling?
-          Igen – Ő az egyetlen, és néha Zachie is, akik így hívnak, mert Ama szerint olyan a hangom, mintha csilingelne, és ugye a Tündérek csilingelve beszélnek.
-          Minek köszönhetem hívásodat? – kérdezte kíváncsian.
-          Miért mentél el? Miért hagytad itt Zachie-t?
-          Jól gondolom, hogy az említett nincs a közeledben? – nevetett fel. – Különben már szólt volna a név miatt.
-          Ma már összevesztünk, már megint lebogarazott – mondtam durcásan.
-          Cie, tudod, hogy imád téged, csak azért mondja, mert szeret.
-          Tudom, de téged is imád, miért hagytad itt? Biztos, hogy hiányzol neki.
-          Ezt Ő mondta?
-          Nem, de ismerem Őt, nem tud átverni, és nagyon jól tudod, hogy ha nem így lenne, nem hívtalak volna – mondtam.
-          Tudom, de Csing, még mindig nem értem, hogy miért hívtál.
-          Mikor jössz haza? – kérdeztem reménykedve.
-          Majd azt hiszem az őszi szünetben – ásított egyet, vajon nála mennyi az idő?
-          Olyan sokára? – azt hiszem megjelent egy könnycsepp a szememben.
-          Igen, tudod Bo… Stacie – csak nem Bogaramot akart Ő is mondani? Egyszer még nagyon megbánja ezt Zachie –, most iskolába járok, de tudod mit? Ha lesz Justin koncert, hazamegyek – nevetett fel.
-          Bieberre gondolsz? – vidultam fel, oda vagyok érte, hiszen aranyos arca van, meg minden.
-          Naná – Flo mellettem undorodva figyelte a telefont, ő sem szereti az énekest.
-          Akkor jó, biztos, hogy engem is elviszel? – pirultam el.
-          Téged is, na meg Zachie-t is, benne vagy?
-          De még mennyire! Viszont az nehéz lesz – biggyesztettem le a számat. Utálja Justin-t, biztos azért, mert féltékeny rá!
-          Hé lányok, mit csináltok? – kukucskált be az ajtón Zach, majd mintha valaki meglökte volna, beesett a szobába, és a földre érkezett, Jas pedig átlépett rajta, úgy közelített meg minket. Gyorsan letettem a telefont, még mielőtt kiderült volna, hogy kivel beszéltem, remélem Ama nem hív vissza, mert akkor lebuknék.


/Zach szemszög/

   Nem volt kellemes az esés, de nem haltam bele, viszont ezt Jas majd visszakapja. Pár perccel ezelőtt úgy gondoltam, hogy itt az ideje felkutatni Csingilinget, túl csendes volt nélküle minden, az sem kizárt, hogy valami rosszban sántikál, de semmi jele ennek. Szerencsére. Feltápászkodtam a padlóról, majd körbenéztem a lila szobában, furcsa, hogy nincs itt Ama, és még nem parancsolta meg nekünk, hogy ne szedjük szét az ágyát. Azt hiszem meg fogom tudni ezt szokni, gondoltam, majd fogtam magam és ráugrottam az ágyra.

-          Zach, lehet, hogy nincs itt Amabel, de most nagyon pipa lenne rád – rótt meg Cie.
-          Nem baj, mintha annyira érdekelne – vigyorogtam. – Na de gyere, mennünk kell, mert még a végén azt fogják hinni, hogy elraboltak minket az ufók.
-          Ne legyél már nevetséges – röhögött fel Jas -, mindenki tudja, hogy nem léteznek idegenek.
-          Úgy gondolod? – kérdezte Stacie a meggyőző hangján.
-          Igen úgy – bevetette a pillantását is -, vagy mégsem? – gondolkodott el egy pillanatig. - Á, Stacie fejezd be! Nem tudod az embereket manipulálni – rázta meg a fejét, miközben a kislányt nézte.
-          Úgy gondolod?
-          Igen úgy – majd még egyszer lejátszódott, ami pár másodperccel ezelőtt.
-          Jason, tudjuk, hogy senki sem tud normálisan gondolkodni Stacie közelében – veregettem meg a vállát. – Gyerünk Cie, ideje menni! – fogtam meg a kezét, majd magam után húztam. – Sziasztok!

   A Maynet-eknél tett látogatásunk után beugrottunk egy fagyizóba, és mire hazaértünk – fogalmam sincs, hogy hogyan értem el, de -, Stacie teljesen elfáradt, és ami a legdurvább, hogy egy rossz mondata sem volt Ama ellen. Nem tudom, hogyan történhetett ez. Most már az alváshoz készülődöm, de még előtte mindenképpen felhívom Amabel-t, régen beszéltem már vele. Ha jól látom az órát – már majdnem lecsukódtak a szemeim -, akkor nála pontosan reggel hat óra tíz perc van.



8 megjegyzés:

  1. Áááá mondtam, hogy első komis akarok lenni *-*
    Nagyon jó fejezet lett, csak gratulálni tudok!
    Az eleje az...hmm... :D Nem nyilatkozom, most képtelen vagyok bármit is írni x"D De azért kicsit váratlanul ért Sandén kisasszony felbukkanása, hogy mit ne mondjak! ;)
    Tényleg nem tudok írni, így csak annyit mondok, hogy csak így tovább, és iszonyatosan várom a következőt!!
    Puss
    Petru Anne Hope

    VálaszTörlés
  2. Hátttt hol is kezdjem ? :D Ha nem vagyok hülye akkor Eric és Molly már nincs együtt nem ? és hát Eric cuki kisfiús kirohanásai ááá egyem meg :P Ez a "Bogárka "nem is buta jól tudja h érez Zachie Ama iránt :D kíváncsi leszek a reggel futásra és Zach és Ama telefon beszélgetésére :D nagyon várom a kövit!! :D puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia! :))

    Legelőször is sajnálom,hogy az előző fejezethez nem írtam, de sajnos időhiányban szenvedek, szóval örültem, hogy elolvastam! Már nagyon-nagyon régóta arra vártam, hogy Ama és Eric találkozzanak és beszélgessenek, ami az előző fejezetben megtörtént, és teljesen oda voltam tőle, nagyon tetszett, imádtam! Csakúgy, mint ezt a fejezetet is:)
    Igazából csodálom Amabelt, azt hittem, nem fog tudni Erickel egy légtérben maradni, elvégre ő mégiscsak a rajongásának tárgya, de nagyon erős a lány, hogy így tartja magát! :) Én már tuti elkezdtem volna sikítozni, vagy ilyesmi! Eric karakterét is imádom, vicces, pimasz, de határozott! Azért örültem, hogy Zachie nem került ki teljesen a képből, mert hiányozna, már megszerettem, na meg persze ő Amabel életének a része! Milyen édes Zach unokahúga! Viszont kíváncsi vagyok, miért haragudhat Ama-ra, elvégre a lány egy tündér, nem az a fajta, akire könnyű megharagudni, na de majd kiderül! :))
    Nagyon várom a folytatást, kíváncsi vagyok, ki fogja jobban bírni a futást, Eric vagy Ama? :D
    Puszi: Ági

    VálaszTörlés
  4. Szia, Adadel!
    Már tegnap sikeresen elolvastam ezt a fejezeted is, és mint mindig zseniális vagy! :D Tűkön ültem, ahogy olvastam és totál felturbóztál vele ;) Nagyon, nagyon várom a folytatást :) Benned valahogy nem találok hibát xD
    Na, akkor csak így tovább! Siess a kövivel!
    Üdv.: Engel
    Ui.: Király az új dizi! ;)

    VálaszTörlés
  5. Sziaaa Adél!

    Megjöttem, megígértem! :)
    Először is, csak hogy tisztázzam az állást, bár az elején nagyon Zach és Ama párti voltam, azért adnék ennek a kis Eric srácnak esélyt, szóval szeretem Zachet de nem ajánlok neki egy Svédországi utat.
    És nem is tervez, ugye? Apropó, még nem tud arról, hogy ki Amabel szomszédja, igaz? :D

    És akkor a többit lássuk!
    Nincs bajom Bieberrel, és ez a száma nem is annyira rossz, szóval lehet meghallgatom még egyszer! :D
    Molly, Molly, Molly... hát sejtettem, hogy ő lesz a csengető alany, de aztán, ahogy belépett a lakásba és be nem állt a szája.. Ama helyében teljesen lesokkolva álltam volna pár percig, hogy huh... most mi van?! :D
    Arról nem is beszélve, hogy mit rendeztek le Eric-kel. Valamint, az még nem teljesen tiszta, hogy most a médiának és mindenki másnak együtt vannak, és csak a "körnek" vannak külön? Azt hiszem így van. :D
    Amúgy aranyosak, kíváncsi vagyok, hogy hogyan fognak kijönni egymással. :)
    Neeeem akarom látni Ericet, ahogy eltel magától, szóval Amabel csak ne gyengülgessen itt, és a futáson is tegye oda magát, azaz jól futtassa meg az énekest! :D
    Csingiling és Zach nagyon édesek voltak. :D
    El tudom képzelni, hogy milyen lehet a kis csaj Amával, komolyan látom magam előtt, ahogy egymás előtt hisztiznek és beszólogatnak. :D
    Nagyon várom a frissed minden szempontból több Ericet, Amát és Mollyt akarok. :D
    Meg a futást! :D
    Nagyon jóóó fejezet volt, imádtam! :))

    Na jóóóó éjt, csókollak és siess! :)))

    VálaszTörlés
  6. Szia!:)
    Kicsit késve értem el hozzád, de tudod milyen vagyok mostanában...lusta! :$ Ezért bocsánatot is kérek :)
    Nos, kezdjük az elején... az új dizi szerintem szép lett! Jó választás lett a narancssárga :) Tavaszi hangulat az már megvan :)
    Őszinte leszek, én egyáltalán nem Molly-ra számítottam, de kellemeset csalódtam! Öhm..igen, én is arra gondoltam, mint Ama mikor Eric és Molly hogy is mondjam.."fenyegették" egymást azzal, de úgy is megmerem tenni dologgal!:D Még nem tudok véleményt alkotni Molly-ról, úgy hogy várok, hogy még feltűnjön a fejezeteidben! De, amúgy én sem tudom, hogy mit is mer megtenni Eric?:$ Lehet csak én vagyok ennyire értetlen, de kajak nem értem :O :D Tehát várom válaszodat rá:)
    És, tényleg ne haragudj a Zach szemszög miatt.... hogy nem voltam/vagyok hajlandó elolvasni.. :$$
    Röviden: Imádtam a fejezetet! Siess a következővel, amit remélem már elkezdtél írni :P

    Ölel, Vanity

    VálaszTörlés
  7. Petru, sziaa! :)) Igen, megmondtad, el is hittem, sőt meg is tapasztaltam. ;) Az jó, ha a fejezet után nem tudsz semmit sem írni? :$ Bíztam abban, hogy meglepetésként fog érni titeket, és na tessék, sikerült! :)) Nagyon szépen köszönöm, ha olvasol, és hogy tetszik is, amit leírok, viszont ha nem is keltené fel az érdeklődésedet, én akkor is nagyon hálás lennék, ha szánsz rám, jobban mondva rájuk időt. :) Kisses&Hugs♥

    Dórii, szia! :D Jól sejted ezt az Eric&Molly ügyet, nemsokára letisztázok majd mindent, vagyis ezen leszek majd. ;) Eric cuki kisfiú? Szerintem meg egy idegesítő – mégis aranyos – felnőtt – aki úgy viselkedik, mint egy ötéves. :D Viszont pont ez a célom. Majd lesznek olyan pillanatok, amikor rá sem ismernénk, mert annyira komoly lesz, de az szerintem még egy kicsit odébb lesz, addig pedig élvezzük ezt a bohókás popsztárt. :D Igen, Stacie felnyitotta az én szememet is, szóval valami el fog kezdődni Santa Monica-ban, amiről mi még csak később szerzünk tudomást, maximum egy-két kisebb jelet fogok elrejteni – aki észre veszi majd, az kapizsgálhatja majd, de addig is lepel fedi azt a szálat. ;) A kövit már megkaptad, most viszont annak a folytatására vagy kíváncsi szerintem. ;) Köszönöm, hogy írtál! :)) Kisses&Hugs♥

    Ági, szia! :)) Ne kérj elnézést, teljesen megértem, én is abban szenvedek, jól el is vagyok maradva mindenhol, nálad is. Amiért elnézést is kérek, igyekszem behozni magamat. Valahogy sejtettem, hogy vártad már, és bíztam benne, hogy tetszeni fog, a találkozás, na de szerintem Ama még most sem fogta fel. :) Gondoltam arra, hogy szegényemet elájultatom, de akkor Mia és Eric fogadása másképp alakult volna, a sikongatást pedig nem szeretem, sérti az emberek fülét, szerettem volna őket megkímélni, ezért maradtam a csendes rajongásnál. :D Ó, hogy mik lesznek még itt?! Eric hozza majd a formáját állandóan. ;) Zach nem fog eltűnni, meg lesz neki is a saját élete idővel, de Amabel mindig is a részéhez fog tartozni, ugyan úgy, mint Amánál. :) Azt hittem, hogy elárultam, hogy Stacie miért haragszik Amára, de ha nem, akkor most elárulom. A kis lány egyszerűen féltékeny rá, mégpedig Zachie miatt, mert a lánnyal többet van, mint vele. Nagyon ragaszkodik Zachez, mert mintha a nagy és erős bátyja lenne. :) Kiderült már, hogy a futás hogyan alakult. ;) Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál! :) Kisses&Hugs♥

    VálaszTörlés
  8. Engel, szia! :) Mit mondtam neked? :P Ne fényezz, mert elbízom magamat. :D Viszont, köszönöm, imádom azokat a szavakat, amiket rám aggasztasz, de ez nem jelenti azt, hogy egyet is értek ezzel az állítással. Még hogy én zseniális?! Nem hinném, de tényleg jól esik. :) Hidd el, rengeteg hibám van, csak jól el tudom őket rejteni. ;) Köszönöm, hogy írtál! :) Kisses&Hugs♥

    Kinga, sziaaa! :D Jól sejted, nagyon is Zach még nem tudja, a következőben mondta el neki Ama, de nem hitt neki, sebaj, majd dolgozom ezen. :D És… hát… nem tudom biztosan, hogy Zachie tervez-e valamit. Meglehet, de az is lehetséges, hogy nyugodtan fog otthon csücsükélni, miközben Eric Saade magába bolondítja Amát úgy, hogy még csak nem is fog róla tudni. :D Tudtam, hogy Bieber tetszeni fog neked is, de már leáldozott az ideje, most a Hello nyá-á-ár hódít, viszont szerintem ez sem olyan nagyon sokáig. :D De… azért én a klipre még mindig kíváncsi vagyok. :$ Tegnapra volt megígérve, de még mindig nem találtam meg. Még tisztázom ezt a Molly ügyet, jobban megismerjük majd és rendeződnek a szálak, de szerintem Ő is elég pozitív szereplő lesz. :D Jól hiszed, amit hiszel. ;) Szerintem a futás után büszke voltál Amára. :D Höhh… nem engedem el Ericet a pórázról egy ideig még, megnyugodhatsz. :D Tévedés, Ama nem szólogat be, maximum megvédi magát Stacie-vel szemben. :D Ama imádja a kiscsajt. :D Köszönöm, köszönöm, köszönöm! :))) Kisses&Hugs♥

    Vanity, szia! :)) Késésed elnézem, mert Te is elnézted nekem, szóval köszönöm, hogy meglátogattál. :D Igen, szerintem is jó lett, de mint megbeszéltük, a következő színt Te választod ki. ;) Az a jó, ha nem Molly-ra számítottál, mert így meg tudtalak lepni. :) Tudom, hogy nem tudtad, hogy mire gondoltak akkor, éppen ezért most elárulom, hogy a csikizésről volt szó. :D Molly részese lesz majd a történetnek, szóval meg fogod majd idővel ismerni, és remélem majd szimpatikus lesz számodra.
    Az oké, hogy nem írsz róla, de hogy még el sem olvasod? Na az nem esett jól…… Kisses&Hugs♥

    VálaszTörlés