2012. április 6., péntek

20. fejezet - Lehetnénk barátok?

Sziasztok!
Először is, elnézést szeretnék kérni, amiért még mindig nem válaszoltam a komikra, nem mentegetőzöm, mert nem változtat semmin, de ígérem, ami késik, nem múlik, csak még egy kicsit késni fog. Nem tudom, mikor lesz rájuk időm, de ha válaszoltam, kiírom a chat-be. :)
Másodszor, köszönöm, hogy elolvasod a fejezeteimet, fantasztikus érzés, köszönöm szépen!
Harmadszor pedig a komikat köszönöm, és bűntudatom van, amiért még mindig nem válaszoltam, ne haragudjatok! 
Végül pedig jó olvasást kívánok, és ha valami nem tetszik a történetben, vagy a szereplőimben, nyugodtan írjátok le, mert sokat segítetek azzal, hogy elmondjátok a véleményeteket (még ha ennyire hálátlan is vagyok :$).
Kisses&Hugs♥, adadel

Lehetnénk barátok?
   Nem hiszem el, sőt, nem is fogom, mert nincs itt semmi, nem történt az égvilágon más, csak egy álom, álmodtam, biztos vagyok benne. Viszont nagyon valósághű képkockák voltak. Érthetetlen az egész, mert a viselkedésem nem volt túlságosan mániákus, a normálisnál kicsit felpörgöttebb, de nem annyira, mint amennyire várnám. Ebből is látszik, hogy csak álmodtam, mert biztos vagyok abban, hogy nem bírnék ennyire uralkodni magamon.
   Fél hat van, éjjel is erre az időpontra terveztem a futást, a tudatalattim meg gondolom előre gondolkozott, hiszen az ébresztőórám is ehhez igazodva volt beállítva. Miután felkeltem gyorsan egy melegítőbe bújtam, felgumiztam a hajamat, majd elindultam a közeli parkba. Most léptem le az utolsó lépcsőfokról a lakásomban, pár méterre vagyok attól, hogy kilépjek a lépcsőházba. Kezemmel a kilincsért nyúltam, feltéptem az ajtót, és tekintetem megütközött egy barna szempárral. Most vagy megint álmodom, vagy tévedtem és az Erickel való találkozás nagyon is valós volt?!
   A légzésem és a pulzusom legalább a háromszorosára gyorsult, nem beszélve arról a hatalmas szédülésről, amit csak az válthatott ki, hogy itt van Ő, tőlem maximum két méterre.

-          Öhm… minden rendben van? – wow Eric Saade hozzám szólt, méghozzá a hogylétem felől érdeklődik! Kezdődhetne ennél jobban a napom? Kétlem.
-          I-i-igen, persze, már miért is ne lenne? – próbáltam felvenni a normális beszédstílust, habár eléggé nehezemre esett. A hangom sem szíveskedett engedelmeskedni, de talán nem tűnt túl ellágyultnak.
-          Akkor, mehetünk? – lépett félre az ajtóból, hogy én is ki tudjak menni.
-          P-persze – nem leszünk így jóban, a mosolyától mindjárt ideolvadok. Nem is beszélve a megjelenéséről, pedig csak egy melegítő van rajta! Még a végén ez a pasi lesz a végzetem. Ne tessék itt arra gondolni, hogy egymásba szeretünk, és minden percben szerelmes szavakat suttogunk egymásnak, mert ilyen nem létezik! Na jó, mégis, de csak a szappanoperákban. Én történetesen arra gondolok, hogy Eric fogja a bukásomat jelenteni, mert meg fogok semmisülni a közelétől, nem vagyok hozzászokva, hogy - nem csak egy kis rövidke ideig - sztárok mellett vagyok. Nagyon úgy érzem, hogy ki fogok készülni. Minden embernek vannak olyan gondolatai az életben – gondolom én, hiszen nekem is vannak -, mikor elönti a testét a forróság, mert annyira vágyódik egy emberre, mint még soha, az utóbbi időben ezt Ericnél éreztem, de most fogalmam sincs, hogy mi fog történni azáltal, hogy megkaptam ennek a kósza gondolatfuttatásomnak a valódi testbe öltő személyét.
-          Kérhetnék tőled valamit? – Ő kér tőlem valamit, na ne! Amíg a lehetetlenségen gondolkodtam, gyorsan bezártam az ajtót, majd megindultam Eric után a lifthez. Igaz, hogy futni indultunk, de elég lesz majd ha a parkban kezdjük el, nem használunk el fölöslegesen energiákat.
-          Tőlem? – kérdeztem megdöbbenten, Eric pedig kíváncsian fürkészett.
-          Igen – villantott rám egy kedves mosolyt. Úgy gondolom, hogy nem kellene így cselekednie, magába kellene zárnia ezeket a kedves gesztusokat, és akkor talán a komolyságával annyira nem tudna ledönteni a lábamról. – Tudom, kicsit elhamarkodott vagyok, de muszáj lesz ezt letisztáznunk – tartotta a szemkontaktust -, tudom Miától, hogy úgymond rajongó vagy – elkezdtem pirulni, csodálkozom is, hogy még csak most tört rám ez az emberi reakció -, és nem szeretném, ha neked, vagy akár bármelyikünknek ebből valami kellemetlenség származhatna. Erre szeretnék valami megoldást találni – nem úgy mondta, mint akit nagyon érdekelne az, hogy oda vagyok érte, mindinkább amiatt aggódott, hogy tényleg ne érjen minket olyan pillanat, amit kellemetlennek találhatnánk.
-          Öhm… hát… - mit is mondjak erre? Segítség!
-          Hé, Amabel – ááá tudja a nevemet! Akaratom kívül is elvigyorodtam, vajon ezt az extázis érzést elhagyom majd valaha? – Csak nyugodtan, nem eszlek meg – kacsintott rám, én meg már az ájulás határán voltam. A lábaim meg csak vittek a park felé, nem is emlékszem arra, hogy mikor léptünk ki az épületből.
-          Kaphatnék egy kis gondolkodási időt? – néztem rá félénken, Ő pedig jóízűen felnevetett.
-          Mondjuk, amíg futunk elég lesz? – nagyon nem, már azt sem tudom, hogy miről kell gondolkodnom. Rájöttem arra, hogy imádom a barna színt. Hihetetlen, és egyben lehetetlen az, hogy eszemnél legyek, ha itt van a közelben.
-          Bízom benne – nyeltem egy hatalmasat, majd a kiszabaduló rakoncátlan tincsemet a fülem mögé tűrtem.
-          Most pedig fussunk?! – ezért jöttünk, nem? – Igen, azt hiszem most nem vagy képes a beszélgetésre – húzta ajkait kaján vigyorra. Ha nem lennék ennyire elvarázsolva, akkor biztos, hogy visszavágok, de így csak egy szót tudtam kinyögni.
-          Futás! – és a fülembe dugtam a fülhallgatókat, még a periférikus látásomnak köszönhetően láttam, hogy Eric is így tesz, majd kilőttük magunkat. Fej-fej mellett haladtunk, de a srác kb. fél óra futás után megállt, nem tudtam, hogy mi üthetett belé, de abban a pillanatban úgy éreztem, hogy megszállt a bátorság, ezért megfordultam, és lassan hátra felé futottam, de úgy, hogy társalogni tudjak közben Erickel. – Na mi van popsztár, elfogyott a szufla? – ezt én mondtam volna? Büszke vagyok magamra, jajj csak nehogy megbánjam.
-          No lám csak, úgy látszik megkaptam a választ a nem rég’ feltett kérdésemre – fújta, miközben a combjára támaszkodva pillantott fel rám.
-          Nem tudom, mire gondolsz – fogalmam sincs, honnan jött ez a hatalmas bátorság, de örülök neki. Odasétált mellém, lehet, hogy egy kicsit túl közel is.
-          Biztos, hogy nem tudod? Viszont ha mindig így fogsz viselkedni, nem lesz semmi probléma – hajolt a fülemhez, ó ne, ilyet ne csinálj Eric, mert megbánod, ha elájulok, a karjaidban! Az idilli pillanatot megtörte egy számomra nagyon kellemes hang, habár most a reakcióm az volt, hogy a homlokomra csaptam a kezemet, majd megcsóváltam a fejemet. Eric pedig felnevetett. Imádlak Popular!
-          Ha nem haragszol, én ezt most felvenném – pillantottam a kezemben lévő telefonra -, addig nyugodtan fújd ki magad – mosolyogtam rá, Ő pedig vágott egy aranyos grimaszt.
-          Szia, Ama! – hallottam Zachie álmos hangját.
-          Zachie, örülök, hogy hallom a hangod, habár nem tűnsz valami fittnek – mondtam mosolyogva, Eric pedig érdeklődve figyelt, miközben próbálta a légzését normálisra visszaállítani, még én sem vettem a levegőt megfelelő tempóban.
-          Vicces vagy, tudod, nekem most este van, viszont csodálkozom, hogy ilyen élénk a hangszíned, mi történt?
-          Ha elmondom, nem fogod elhinni – nyújtottam el a mondatot. Fogalmam sincs, hogy mit fog mondani.
-          Cica, bökd már ki! – mondta nevetős hangon.
-          Mi az, hogy cica, nem vagyok a cicád, te majom! – imádom ezt a gyereket, még ha időnként idióta is. Saade mellettem hatalmas szemeket meresztett.
-          Ezt bebuktad, mert az holtbiztos, hogy majom nem vagyok! Elárulod, hogy minek sikerült felvidítania Téged, na nem mintha nem örülnék neki, amúgy még egy gyors kérdés előtte. Ugye nem hívtalak, amikor aludtál? Mert a telefonom azt jelezte.
-          Nem emlékszem, tudod, aludtam – nem árulom be Csinget, nincs értelme.
-          Pedig azt hittem, hogy ha én nem is, de egy tündér beszélt veled – hupsz, lebuktunk, de nem kell neki tudnia, hogy miről volt szó.
-          Tudod, tündérek nem léteznek – mondtam sejtelmes hangnemben.
-          Amabel! Ilyet nem mondhatsz, mintha nem te nézetted volna meg velem a Pán Pétert, most állj neki kántálni! – ezt teljesen komolyan mondta.
-          Zachie, ne már! – mégsem állhatok neki a park közepén.
-          Kántálj! – utasított.
-          Na jó – fújtam ki a fáradt levegőt. -  Hiszek, hiszek, hiszek a tündérekben – valószínűleg a normális emberek nem ismételgetnek azért egy mondatot, hogy megmentsenek olyan lényeket, amik még csak nem is léteznek. Mi ketten Zachkel tényleg nem vagyunk százasak, de nem baj, ezért szeretem Őt ennyire nagyon. A mellettem álló srác pedig szerintem nem tudta eldönteni, hogy nevessen rajtam, vagy otthagyjon, de nem ment el, szóval még nem veszítettem el teljesen.
-          Remélem sikerült felélesztened azt a tündért, aki az előbb miattad halványult el.
-          Én is remélem – mosolyodtam el, hiszen olyan aranyos, kisfiús hangon beszélt, de mégiscsak egy tizenhét éves srác szájából hallottam ezt az egészet. – Zachie, te nagyon álmos vagy!
-          Igazad lehet, de figyelmesen hallgatlak – itt az ideje elmondanom.
-          Hát… öhm… tudod… - milyen irányból közelítsem meg a témát?
-          Nem Ama, még nem tudom – megelégelte a próbálkozásomat.
-          Elhiszed, vagy sem, de itt áll mellettem Eric Saade, sőt fölöttem lakik – elmondtam, reakciója pedig egy álmos, jóízű nevetés volt.
-          Am, eddig is tudtam, hogy van fantáziád, de hogy ennyire! – tudtam, hogy nem fog hinni, mivel bizonyíthatnám?
-          Zachie, komolyan mondom! Miért mondanám, ha nem így lenne?
-          Bizonyítsd! – fogta egy kicsit vissza a nevetését, de még így is nagyon vidám volt a hangja.
-          Hogyan? – vizslattam tekintetemmel a fákat.
-          Képpel, hanggal, bármivel, ami megfelelően mutatja, hogy az tényleg az, akinek mondod – ránéztem Ericre, aki ugyancsak engem pásztázott kíváncsi tekintetével.
-          Oké, akkor majd küldök valamit, bármit, de most menj aludni, mert holnap neked is suli van! – képtelen vagyok még kérni tőle egy közös fotót, és ha oda adnám neki a telefont, hogy beszéljen Zachkel, nem is tudom, mi történhetne, de most inkább kihagynám. Valószínűleg Ericet kellemetlenül érintené, hiszen nem ismeri Zachet, még csak azt sem tudja, hogy eszik-e, vagy isszák.
-          Tudtam, hogy meg fogsz futamodni! – kacagott.
-          Tévedsz, nyomás csicsikálni Zachie baba! – próbáltam egy szigorú hangnemet felvenni.
-          Okés anyuci, de legközelebb kérek majd egy jóéjt puszit! – mondta kisfiús hangon.
-          Ó persze mindenképpen, álmodj szépeket!
-          Te pedig velem! – jött a válasz. – Ja igen, majd ha este aludni mész, bőven elég lesz akkor is. Szia! – és letette.
-          Nos, ne nézz teljesen lököttnek, habár az igazság sincs valami messze a most hallottaktól – emeltem el a fülemtől a telefont, majd zsebre vágtam, és minden figyelmemmel Eric tökéletes arcát tüntettem ki.
-          Szó sincs róla, csak egy kicsit furcsa volt – indult meg mellettem. – Jól hallottam, hogy tündérekről beszéltetek? – vigyorgott.
-          Ami azt illeti, igen – húztam meg a copfomat. Ő pedig kérdőn figyelt, nem értette, hogy mi okunk lehetett beszélni róluk.
-          Igazán?
-          Aham, tudod Eric – furcsa, hogy most Ericnek címeztem az Eric nevet, nem pedig valaki olyannak, akinek csak áradozom Ericről. Abba kellene hagynom ezt az Ericezést, túl sok Eric van egy mondatomban -, akivel beszéltem most, a legjobb barátom, és az Ő unokahugicáját Csingilingnek hívjuk, mert hasonlít rá – nem tudom teljesen megállapítani, hogy milyen érzelmek tükröződtek a szemében (ilyenkor lenne szükségem Edward erejére), de egy valamit kiláttam belőle, mégpedig a vidámságot -, és tudod mit? – néztem rá – Hagyjuk ezt a témát, elég sokan szoktak minket, kettőnket idiótának nevezni.
-          Nem is tudom, hogy vajon mi okból – állt meg, majd jobb kezét végig simította az álla alatt, mint aki nagyon gondolkodna valamin.
-          Haha, vicces vagy – böktem meg karját, bárcsak ne tettem volna, mert éreztem a karizmait. Mindegy Amabel, ne figyelj oda rá, Eric is csak egy ember, nem szabad bedőlnöd az izmoknak. Való igaz, hogy ott vannak, de ne törődj velük, gondolj arra, hogy majd egyszer Ő is megöregszik, és már nem lesz ennyire jóképű, és edzett… De bírnám, ha mellettem öregedne meg… Rendben Maynet, jól csinálod, veszekedj csak önmagaddal, igazad van, nem fogsz sohasem becsavarodni. – Mi legalább élvezzük az életet, még ha elég furcsa módon is.
-          Na látod, ezt elhiszem – abbahagytuk a futást, és innentől fogva csak sétáltunk, én is felengedtem, tudtunk normálisan beszélgetni. – Mennyire sietsz?
-          Csak annyira, hogy még suli előtt el tudjak készülni – tényleg alig hiszem el, hogy itt van Mr Eric Saade, és én nyugodt hangon tudok vele beszélni. Imádom magamat azért, mert imádatom mellett is tudok Eric közelében majdnem normális lenni.
-          Akkor… - nézett rám ragyogó szemekkel – van kajád? – azt hiszem nem meglepő módon elnevettem magamat.
-          Van, de az az én kajám, szerezz magadnak – és megindultam, természetesen rohanva a házunk felé. Ericnek van két lehetősége, az első, hogy utolér, és nagy valószínűséggel meghívom reggelizni, vagy amilyen lusta, mert láttam, hogy nem indult meg utánam, hoppon marad, és kénytelen lesz Miához, vagy Molly-hoz kuncsorogni reggeliért. Jut eszembe, ha nem álmodtam az Erickel való találkozást, akkor a barátnője is meglátogatott. Jobban mondva álbarátnője, vagyis még nem tudom, egyikőjük sem mondott még ezzel kapcsolatban semmit sem. Majd ha lesz elég bátorságom - örülnék, hogy ha a pár perccel ezelőtti még egy jó darabig megmarad -, mindenképpen rákérdezek, mert rossz szokásomhoz hűen rettentően kíváncsi természet vagyok.
-          Kösz, hogy megvártál, és hogy meginvitáltál reggelizni, tudom, hogy nem tudsz nekem ellenállni, és örültem a futásnak – ért be a bejárati ajtónál a srác.
-          Nos, Mr Tökéletes, nem vártalak meg, mert csiga vagy, nem hívtalak meg reggelizni, majd csak foglak, és ne legyél ennyire elszállva magadtól – válaszoltam nagyon is komoly arccal a mosolygósnak, de éreztem, hogy bármelyik pillanatban ellágyulhatok.
-          Mr Tökéletes?! – bólintottam. – Tetszik ez a név! – én meg megtörtem és elnevettem magamat.
-          Ez esetben többször nem fogod hallani – indultam meg fölfelé, és Eric is jött velem együtt, mármint a liftbe.
-          Miért nem? Pedig ez az igazság, tökéletes vagyok!
-          Na meg önimádó.
-          De, helyes önimádó! Ezt nem tagadhatod – hallatszott hangjából, hogy vigyorog.
-          Nem fogom növelni az egódat, szóval nem, nem vagy helyes, bűn ronda vagy – mindenki észreveheti, hogy nem mondtam igazad, mert nézz csak rá, tényleg majdnem tökéletes.
-          Hazudsz, de sebaj, elég, ha adsz a reggelidből – léptünk be a lakásomba.
-          Tudod, még alig ismerlek, de kezdem azt hinni, hogy lehetetlen eset vagy – zártam be az ajtót, majd megindultam a konyhába. – Vagyis nem, hiszen könnyen lezártuk az ügyet, semmi veszekedés, ilyennel is rég’ találkoztam.
-          Még ezt sem hallottam, hogy lehetetlen eset vagyok, de tudod mit? – én meg közben neki álltam a reggeli készítésének. - Kész öröm volt veled megismerkedni, nos, ha veszekedni szeretnél, állok rendelkezésedre, csak mondd, hogy mi a téma, és biztosíthatlak, hogy megfelelő ellenérveim lesznek ellened.
-          Most mondtam, hogy visszaszívom, te süket – hú de merész vagyok.
-          Lehet, hogy süket vagyok, de vak nem, és jól láttam, hogy sót öntöttél a teádba – lépett oda mellém a pultnál, elvette a kanalat, amivel eddig kavargattam a folyadékot, és egy keveset merített belőle, az orrához emelte és beleszagolt. – Ha merész lennék, most meg is kóstolnám, de nem vagyok az, szóval kóstold meg te – tolta oda az orrom alá.
-          Mondták már, hogy lökött vagy? – közben a kezemet a szám elé emeltem, mert még a végén képes lett volna megitatni velem a sós löttyöt.
-          Nem is egyszer – ki gondolta volna, hogy az a srác, aki a színpadon van, nem ez a srác? Mármint egyáltalán nem viselkedik úgy, mint egy huszonéves felnőtt, mindinkább egy tizenéves férfiú.
-          Szuper – kaptam ki a kezéből a kanalat, majd az egész bögrével együtt megindultam a mosogatóhoz, hogy bele tudjam önteni a nem kívánatos reggeli italomat.
-          Nos, Amabel, szeretnél megmérgezni sóval, vagy valami mással, mondjuk ciánnal? – igen, persze, minden vágyam az, hogy az imádatom tárgyát eltüntessem a föld színéről. Hoppá, néztem az Eric szobám felé, és nem nagy szerencsémre, résnyire nyitva hagytam az ajtót.
-          Igen, ez volt a tervem, muszáj volt felfedezned? – indultam eltüntetni imádatom mértékét.
-          Akkor remélem nem bánod, ha elkészítem magamnak, tudod, a rajongóim még számítanak rám, nem lenne jó eltávoznom – fogalmam sincs mit zagyvált, de csak intettem egyet hátrafelé, le nem véve a tekintetem az ajtóról, és haladtam, hogy minél előbb becsukhassam. – Kérsz te is, vagy félsz, hogy azt tenném, amit te tettél volna velem? – mit kérdezett? Huhh, oda értem, a rést megszüntettem, kulcsra zártam volna, ha a zárban lelem a kulcsot, de nem volt olyen szerencsém, ezért csak simán visszaindultam, és szememmel kérdeztem, hogy „Tessék, mit mondtál?”. – Kérsz teát?
-          Igen, kérek, köszönöm – ha nem uralkodnék magamon, már elájultam volna, de ügyes vagyok, kibírom, és barátságot fogok kialakítani vele, de azt hiszem, hogy Ő is ezen ügyködik.
-          Lehetne egy újabb kérdésem? – pillantott rám, miközben letette elém a bögrémet.
-          Csak ha nem sóztad el a teámat – mosolyogtam rá, Ő is ugyan úgy tett, majd feltette a kérdést.
-          Gondolod, hogy jó barátságot tudunk kialakítani? – lesokkoltam, most kérdezte meg, hogy lehetnénk-e barátok, oké, nézzük csak, gondoljunk arra, hogy nem Eric Saade kérdezte meg tőlem a dolgot, hanem Eric Khaled Saade, aki az előbb még futni is lusta volt, viszont megcsinálta a teámat, igen, így reálisabb, és remélhetőleg nem is fogok megbolondulni. Egy szerencsém van, hogy nem ittam, miközben kérdezett, mert az tuti, hogy az arcában kötött volna ki a forró folyadék.

9 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Ááááh, fantasztikus volt, tényleg!! :D
    Ha találkoznék Erickel, valószínűleg én is álomnak hinném, szóval nem is csodiálkozok Amabel gondolatain.
    Istenem, Eric.. már megint imádom, bár ez egy ideje nem nagyon változott, de akkor is muszáj volt kijelentenem. *.*
    Hát, azt nézve, hogy Eric valahogy kondiban tartja magát, lusta volt futni?? Ehjj, ezt nem gondoltam volna róla. :D
    Annyira, de annyira imádtam a beszélgetéseket, most, hogy a 80%-a csak Ama és Eric között zajlott... huhh, és Amabel nem ájult el tőle... ez szinte leheteten. o.O Vagyis én képtelen lennék rá.. habár, ha barátok is lehetnénk, akkor biztosan próblnám türtőztetni magam. :D
    Zachie... Eric nagyokat pislogva nézett?? :O (Képes vagyok kombinálni, szóval ez mégis mit jelenthet?? :O :D) most küönösen örültem ennek a beszélgetésnek. Amúgy.. Úristen, komolyan elkezdtem nevetni azon, hogy Amabel elkezdett kántálni. xD Annyira elképzeltem, hogy ott egy lány a parkban, aki egy tündérről beszél.. huhh. :D
    Sós tea... erről ez jutott az eszembe: "Többé nem sózod el a kávét..." Komolyan rögtön dúdolni kezdtem a dalt... :'D
    Nagyon kíváncsi vagyok Amabel válaszára.. biztosan ki tudnak alakítani egy jó barátságot... vagy többet, de ez most nem lényeg. ;D
    De még ennél is jobban várom a következő fejezetet, kérlek, hozd minél hamarabb!!! *.* *bociszem*
    "Hova szá-á-áll az idő velünk, amíg álmodunk..." :D
    Csókollak <333 :)
    Sziszaa

    VálaszTörlés
  2. Szia, Adadel!
    Áááááááááá! Imádom Ericet, olyan kis cuki *-*
    Na, igen ezt én mondtam? Tényleg túlzottan is rajongó lettem :$
    Na, akkor nagyon tetszett az a fejezet, annyira izgalmas pedig CSAK egy kis reggeli futás, meg teázás, de mégis izgalmas. Eric karaktere meg egyre jobban megfog, remélem a valóságban is ilyen...
    Tehát nagyon tetszett. Zachie is pont jókor hívta Amát, tökéletes! Annyira ügyes vagy! Csak így tovább!
    Üdv.: Engel

    VálaszTörlés
  3. Hihi hát nem csalódtam Amabellbe se Zachbe és hát Ericbe se kíváncsi vagyok erre a válaszra :D és kinek nem tetszene a szereplőid ? :O én imádom annyit nevetek rajtuk persze jó értelembe!! :D Én személy szerinte nagyon várom már hogy Zachie meglátogatja Amabellt !!! Féltékenység humor szívatások egyvelege lenne és mondjuk ezt szívesen olvasnám de ez csak egy ötlet rajtad áll :D mindegy mit írsz imádni fogom !!:D köröm rágva várom már a kövit XD csók :)

    VálaszTörlés
  4. Sziaaa! :))

    Imádom ezt a fejezetet, ezt a történetet! Nem tudom miért, ne kérdezd, talán azért, mert kicsit szerintem mindannyian olyanok vagyunk, mint Ama...rajongunk valakiért, ami néha már beteges, de ez van! :))
    Az eleje annyira cuki volt, én sem hittem volna el, hogy Eric Saade felettem lakik és futni megyek vele reggel, csak én valószínűleg elájultam volna, ha kiderül, hogy ez mégis igaz, teljes valójában!:)
    Amabel tulajdonképpen nagyon erős lány, én egy lépést sem lettem volna képes Eric társaságában tenni, akinek mellesleg imádom a karakterét! Vicces, és kicsit kisfiús, de nagyon cuki! Imádtam Ama beszólásait, és úgy érzem, Eric is, bár nem tudom mit gondolhatott, mikor Zachie és Ama telefonon beszéltek, főleg a tündéres résznél! Na ott összeszorítottam a szememet, és kérleltem a lányt, hogy ezt ne csináld, mert tuti hülyének fog nézni, de nem, és ez nagyon tetszett!
    Hű...és a vége...hát tényleg szerencse, hogy Ama szájában pont akkor nem volt tea, és teljes mértékben meg tudom érteni! Ha nekem Eric Saade feltenné ezt a kérdést, én elájulnék! (ettől is)
    Kíváncsian várom a folytatást, remélem mihamarabb olvashatom! Puszi:Ági

    VálaszTörlés
  5. Szia :)
    Hát ez az első hozzászólásom Nálad mivel csak néhány órája kezdtem olvasni a történetedet :) Na jó igazából úgy 7 óra óta megállás nélkül olvasom :D Hát elképesztő vagy XD Annyira nevettem részeknél hogy még a frissen szúrt piercingem okozta fájdalmam sem akadályozott XD komolyan ez a banda nem normális, iszonyú sokat nevettem :D Nagyon tetszenek ezek a karakterek ;) És ahogy Molly meg Eric cukkolják egymást IMÁDOM :D Meg ahogy Ama belekeveredik az álmodozásába..behalok rajta :D De az egész tetszik, csak nevetek nevetek és nevetek :D Annyira jó hogy még a Real meccset is kihagytam miatta ez hidd el nálam eszméletlen nagy szó! Amikor szellemnek nézte Ericet hát akkor majdnem lefejeltem az asztalt annyira nevettem XD Hú hogy mik lesznek itt még? Mikor megismeri Ama az egész társaságot..akkor lesz itt még nagy mulatság :D
    Imádtam az egész történetet és várom hogy ebből mi fog kisülni:D Ja és a Saade szoba?..eszméletlen XD
    Barátság? Kezdetnek jó ötlet ;) Büszke vagyok Amabelre hogy normálisan viselkedik, de előbb utóbb úgy is megszokja Ericet és "emberként" fogja kezelni :D
    Alig várom Zachie fejét mikor megtudja hogy Eric ott van Amával :D
    Hú de várom a folytatást ..:D :D O_O
    Roxiii

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Tudod, haragszom rád… de ettől függetlenül írok neked komit, mert szeretem azt, amit írsz, imádom a történeted!
    Szegény Ama, az elején dadogott, még mindig nem hiszi el, hogy ő most maga Eric Saade-val megy futni! :D Annyira nem is lehetetlen ez, hiszen Eric is csak egy ember, aki fantasztikus énekes, tehetséges táncos és még sorolhatnám :$ :D Nem csak Amának lesz a végzete, hanem az enyém is..azt hiszem :$
    Én is meglepődtem Ama bátorságán, de tetszett :D A Zachie-s beszélgetésre nem mondok semmit, nem normálisak azt kell mondjam : D Még Zach se hitte el, hogy Ama igen is Ericcel van….
    Ezen a kajás dolgon mindig jót nevetek :D a kis éhenkórász :$
    Szerintem, az nem barátság lesz..legalább is, reménykedem benne, hogy több lesz annál ;)
    Imádtam a fejezetet!

    Ölel, Vanity

    VálaszTörlés
  7. Szia Adél!

    Az elején nem is Ama lett volna, ha elhiszi a tegnap estét. Bár így belegondolva, ha valami túl jó, hogy igaz legyen, én is képes vagyok azt hinni, hogy valami nem stimmel, és valójában meg sem történt, és csak a képzeletem szórakozott velem, amit viszont nem tolerálok.
    De mi tudtuk az igazságot és csak percek kérdése volt, hogy Amabel szemében is minden tiszta legyen. :D
    Tagadhatatlanul jól esett, hogy leelőztük a popsztárt, megérdemelte azután az önfényezés után, amit lerendezett még az indulás előtt. Mármint oké, valóban nagyon visszafogottan csinálta, de látszott rajta, hogy élvezi, hogy Ama alig kap levegőt, hogy pirul és nem tud értelmesen reagálni egy kérdésére. Bosszútért kiállt! :D
    Zach meg... teljesen hülye, és imádom, ahogy Amabellel vannak, olyan édes. :) A tündéres rész nagyon aranyos volt, Eric szerintem nem nézte hülyének a lányt, maximum édesen furcsának. :D
    Amúgy én simán odaadtam volna neki atelefont, valamilyen ürüggyel, vagy csak simán azzal, hogy figyelj, beszélj már az egyik barátommal, aki engem ide juttatott... :D na mindegy, maybe next time.
    De nem bírom elviselni, ha valaki azt hiszi igaza van, és ő nyert, mikor egyértelműen nem.
    Mr Tökéletes? Ezt nem kellett volna.. egós lesz ez a majom! :D
    A sós tea... egyre jobb. Simán még párszor beégünk és megmaradunk Eric szemében szerelmes rajongóknak. :D
    De imádtam Eric beszólásait, és azokat is, ahogy Ama lereagálta a saját baromságait! :))
    A vége pedig... minden egy barátsággal indul... vagyis remélem, hogy estünkben ez lesz, és baráti pusziból csók lesz, a csókból szerelem, a szerelemből szex és adsz egy puszit?! :D
    Szóval érted. Mindenesetre nagyon jó fejezet lett, imádtam és remélem minél hamarabb hozod a folytatást! :) Csókollak

    VálaszTörlés
  8. Sziszaa, szia! :) Ááááh, imádlak, tényleg! :D Az az igazság, hogy nehéz Amabelként gondolkodni, mert ugye nekem fogalmam sincs, hogy hogyan viselkednék Erickel, ha találkoznánk. Ezt csak akkor tudnám meg, ha egy véletlen folyamán összefutnék vele, ami ugye itthon kissé lehetetlen, de majd eljön a mi időnk is. ;) Addig pedig a fantáziára – és persze Amára – van bízva ez az egész helyzet. :)) Nyugodtan kijelentheted nekem minden fejezet alatt, mert átérzem, hogy mit érzel, és teljesen megértelek. ;) Részben igazad van, viszont most jött haza a turnéról, azt hiszem elnézhetjük neki ezt a lustaságot. :D De még mennyire, hogy próbálnád, Ama is ugyan ezt teszi, de majd megedződik, keresünk neki Eric mellett egy másik sztárt, akitől elájulhat, Eric közelségét pedig valamilyen szinten „megszokja”. :D Mit is jelenthetett az a hitetlenkedő pillantás? Nos… több lehetőség is megeshet, az egyik, hogy Ericben egy csöpp kis féltékenység bujkál a fiú neve hallatán, hiszen mégiscsak egy amerikai srácról van szó, és Ama nagyon könnyedén beszélt vele, sugárzott a hangájól a szeretet, és lehet, hogy Eric szeretne Zachie helyében lenni; vagy csak szimplán idiótának nézte, mert a cicáról és a majomról volt szó, na meg ezek után még a tündérekről is, azt hiszem Eric ezt egy kicsit furcsának találta. :D Hm… meglehet, hogy Ama most fog majd elájulni. :D Köszönöm, hogy írtál, a friss hamarosan! ;) Kisses&Hugs♥

    Engel, sziaa! :) Ááááááá, köszönöm! *-* Túlzottan? Úgy gondolod? Szerintem még lehet azon is javítani. :D Pl. egy Saade szobával. :P Nem baj az, ha szeretsz valakit, főleg akkor, ha nincs a közeledben, mert így az imádatodat nem tudod rá szabadítani, éppen ezért nem is fog megutálni téged, és te is kiélheted vágyaidat, az már mellékes, hogy nincs a közeledben, nem ölelheted meg, de tudod, hogy ott van, és hogy szereted. :))) Nem tudhatjuk, hogy Eric milyen a valóságban, és azt hiszem nekünk ez egy örök rejtély marad, de a képzeletünket elereszthetjük. ;) Azt hiszem, ez egy bók volt, szóval, ha igazam van, köszönöm, ha mégsem, Eric köszöni. :D Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál! :) Kisses&Hugs♥

    Dórii, sziaa! :D Örülök, hogy nem csalódtál. :))) A válasz nemsokára jön, és hm… majd kiderül, hogy Ama mennyire lesz örömmámorban. :D Azt hiszem, ezzel a válasszal azt mondod, hogy neked nincs semmi bajod senkivel sem, ennek örülök. *-* Igen, a humor nálam fontos alkotóelem, szeretném is megtartani, szóval vicces jelenetekből nem lesz kevés. :D Szeretnéd, ha Zach utazna egy kicsit? Én is bírnám, meg még jó néhányan, főleg Zachie… de ez még egy kicsit arrébb van, vagy ki tudja? Bármi megtörténhet. :D Köszönöm, imádlak! (Körmeidre vigyázz, mert nem szépek, ha lerágod őket, ennyire nem éri meg az a fránya fejezet. :P) Kisses&Hugs♥

    Ági, sziia! :) Köszönöm, és igazad lehet, van benne egy olyan „varázs”, amiben magunkra ismerhetünk, ez az egy nagy szerencsém, amiért szeretitek a történetet. :) Hosszú folyamat lesz, amíg Ama teljesen megszokja Eric jelenlétét, és hát… Ericnek is meg kell szoknia Ama rajongását, mert nem fogunk olyan gyorsan egyről a kettőre jutni. :) Biztosan lesznek még kirohanásai. Nem jársz messze, Eric lehet, hogy tényleg hülyének nézte a lányt, ennek még lesz majd folytatása. :) Meglepetések, meglepetések hátán, vagyis remélem, hogy ti is így fogjátok majd gondolni az eseményeket. :) Rettentően hálás vagyok, amiért leírod a véleményed, nagyon szépen köszönöm! :))) Kisses&Hugs♥

    VálaszTörlés
  9. Roxiii, szia! :D Üdvözöllek köreinkben, és köszönöm, hogy olvasol, na meg hogy megosztod velem véleményed! :))) Elképesztő? :D Az jó, vagy rossz? :$ Próbálom szerethetőre alakítani az egész mindenséget, na meg persze viccesre, szeretem az embereket megnevettetni. :D Jól sejted, ez itt még semmi, még csak az elején tartunk, nem tudhatjuk, hogy mit tartogat számukra a jövő. :D Bízom abban, hogy Te is szemtanúja leszel majd a szálak kialakulásának. :) Nem is tudom, hogy még mit írjak Neked, mosolygok még mindig, pedig nem most olvastam el először a komidat, és örülök, hogy ha ilyen reakciókat válthatok ki az emberekből. :D Köszönöm! *-* Nemsokára jön a folytatás. :D Kisses&Hugs♥

    Vanity, sziia! :) Jééé, én már azt sem tudom, hogy miért haragudtál rám, de szerintem én is haragudtam rád, csak már nem tudom, hogy mi okom volt rá. :D Mindenesetre köszönöm, hogy így is írtál, és tényleg nem bírtad sokáig nélkülem. :P Eric sok leányzó szívét megdobogtatja, hiszen nézz csak rá! :D Remélem, nem csak a külsőjét fogjátok szeretni, hanem a belső tulajdonságaival megbékéltek majd. ;) Huhúúú Zach szegényem mit fog majd szólni? :D Nemsokára kiderül, és lehet, hogy sajnálatodra, de nem fog eltűnni Zachie, Ő is Amabel életének – sőt az enyémnek is – a része. Reménykedni szabad, de nem biztos, hogy úgy is lesz… Mindenesetre köszönöm, hogy írtál, és bízom abban, hogy a folytatás is tetszeni fog. :)) Kisses&Hugs♥

    Kinga, sziaa! :))) Igen, a valóság néha elhihetetlen, és hihetetlen. (Ezt jól összehoztam. :D) Igazad van Ama szeleburdi, és biztosan volt már többször is olyan szituáció, amikor oda képzelte maga elé Ericet, aztán rájött, hogy az meg sem történt. De most tévedett, és találkoztunk Erickel. :D Tudtam, hogy tetszeni fog, hogy legyőztük Ericet, és lesz még ilyesmi, megígérhetem. :D Majd még lesz szó a tündérekről. :D Meg persze Zach életét is elrendezzük majd az idő folyamán. :D De! Ez még rejtély nekünk. :))) Az túl egyszerű lett volna, mármint ha odaadjuk Ericnek a telefont, nagyobb bumm-ot szeretnék. :D Hidd el, Ama sem törődik bele, csak a kobakjában forral valamit. :D Mit számít egy kis egó? :D Majd ha túlzásokba esik leöntjük egy vödör vízzel. :D Én azért bírtam volna, ha Eric ráhúz a teára… Ja hupsz, hiszen én írom. :D Imádlak, mert imádod, de amúgy is imádlak. <3 :D értem, hogy mit akartál kihozni a végéből, de… ne siessünk sehova, nem hajt minket a tatár, majd minden kialakul szép lassan. :D Köszönöm, hogy írtál! :))) Kisses&Hugs♥

    VálaszTörlés